hannis-91 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 hei! kan noen fortelle meg forskjellen på de fargene som personer har?? hvite: Rød: vakter? Blå: OSV takk for alle svar.. hvis det står i assassins creed info tråd så fant jeg det i alle fall ikke
Kokkolocco Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Så mye jeg har fått med meg er at rød er folk som angriper deg, blå er allierte, og hvite tror jeg er sivile! Er ikke helt sikker though...
TRS Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Rød er Vakter Blå er allierte Hvit er nøytrale og/eller informants Gul er assassination target
raid2 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Trodde du mente noe helt annet med tittelen på tråden... Blå: Allierte Rød: Vakter Gul: Assassin target Hvit/ingenting: Sivile, informants Har oppdaget at enkelte (tilfeldige..) steder er det folk med hvitt merke som er sånne "special targets" (Tenker ikke på informants, men folk som skal drepes) Alt dette ble forklart i tutorialen i starten av spillet... Endret 16. november 2007 av raid2
Esukiru Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Rød er vakter, Blå er allierte og Hvite er folk som du får informasjon fra eller kan overhøre i sammenheng med quester. Slik mener jeg det er ja!
TRS Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det står forøvrig i manualen og blir som sagt over, nevnt i tutorial.
Fritz0r Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 huh?? er det albinoer i spillet? grei info forøvrig
MrLee Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hmm, jeg forventet heftig kritikk av rasepolitikk i spill her nå.. ble liiit skuffa!
Fritz0r Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hmm, jeg forventet heftig kritikk av rasepolitikk i spill her nå.. ble liiit skuffa! Hahaha, jeg også egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå