Gå til innhold

Sony Ericsson slipper Diesel-mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samsung har Gucci

Nei, de har Giorgio Armani (ellers hadde jeg kjøpt en Gucci-mobiltelefon for lenge siden :p )

Jeg liker denne mote-trenden. Ser frem til en Gucci-mobil, og det er det vel stor sjans for at kommer og, så siden det er så mange motemerker som lager mobiltelefoner nå?

Skrevet

Dette var ikke særlig pent, skal det være motetelfeon skal det jo være noe ekstraordinært pent.... dette er rett å slett bare idiotisk, blir ikke en motetelefon av bare å pakke camo på dekslet!

Skrevet

Er ikke dette litt flaut for Diesel? Er det virkelig et slikt inntrykk de ønsker å gi av seg selv?

Det vi har sett fra Prada, Armani, Levis og andre tidligere har vært noe litt annet, for å si det mildt.

Skrevet
Samsung har Gucci

Nei, de har Giorgio Armani (ellers hadde jeg kjøpt en Gucci-mobiltelefon for lenge siden :p )

Jeg liker denne mote-trenden. Ser frem til en Gucci-mobil, og det er det vel stor sjans for at kommer og, så siden det er så mange motemerker som lager mobiltelefoner nå?

Ja... Det har du jo helt rett i :)

Har rettet det. Takk for årvåken tilbakemelding.

Skrevet

Beklager amobil men hva skal man si....

At dere ikke skjønner/ser/fatter at det er _IKKE_ snakk om merket diesel men 55DSL, det får så være at det er et selskap eid av diesel. Om du ser på bildene så ser du logoen til 55DSL og ikke diesel.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...