Gå til innhold

Tråden får dem som har kommet igjennom crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det siste monsteret/alien man dreper, er det moderskipet deres?

Hvis det er det er det sykt at de med den ultimate og overlegne teknologien står og skyter to, tre skudd på deg når det passer dem.

Endret av Articfare
Skrevet

om det gravitasjons mappet var kortere ville det ikke gjort noe, det var jo bra, men alt for langt, men poenget var kanskje at man skulle se hvor stort det var der "nede" men uansett, da kunne de bare hadd flere "vinduer" mabn kunne se gjennom, istedefor at man måtte lete så mye etter exit...

ellers var jo den siste halvdelen (sånn ca) av spillet veldig "fast rute", mens den første delen var litt mer at man kunne gå fritt. men det er jo klart at det må vell være slik, i allefall på slutten. siste bossen var så som så, litt problemer med å få lock på tac gun, slik mange andre og har plagdes med. har kost meg masse etter at jeg har spilt gjennom med de første mapene.

enig at det var umulig å skyte koreanerne på avstand, de ble skutt men døde ikke (kun med sniper..)

Det siste monsteret/alien man dreper, er det moderskipet deres?

Hvis det er det er det sykt at de med den ultimate og overlegne teknologien står og skyter to, tre skudd på deg når det passer dem.

nei, tror ikke det, det ligger vell i bakken under fjellet, i gravitasjons løs delen..

er det kommet noe info om når neste spill kommer?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har nettopp begynt å spille Crysis.

Det er råkult da.

Jeg liker best scar rifle da.

Får bare kjørt på medium enda men skal prøve å mekke med pc en slik at jeg kan kjøre high.

Har snart kommet til aliensene.

Skrevet

Rundet nettoppp Crysis på Delta. Siden jeg har spilt gjennom spillet en gang før (på Hard) så var det ikke så utrolig vanskelig, men så er jo liker jo jeg å snike meg frem. :)

Det var sykt morsomt! :)

Skrevet

Runna Crysis i går. Begynte vel for en måned siden, men har liksom aldri gidda å spille noe annet enn MP. Dessuten har jeg ikke akkurat rushet gjennom spillet. Har tatt meg god tid og prøvd å utforske mest mulig:D

Gleder meg til oppfølgeren, da det er sagt at grafikken skal bli fotorealistisk. Men det er ikke eneste grunnen til at jeg gleder meg.

Hadde faktisk ikke SÅ store forhåpninger til historien til Crysis, men jeg ble faktisk overrasket når det nermet seg slutten, og vi fikk vite mer og mer. Det var rett og slett spennende.

Men håper de kan få fikset en del alvorlige bugs før de slipper Crysis 2 eller hva det nå skal hete. Vil heller vente lenge på et spill som er nesten bugfritt, enn å spille noe som ikke er godt nok gjennomført.

Skrevet

Nå har endelig jeg spilt meg gjennom, med blandede følelser. Ble spesielt skuffet over den tullete ferden gjennom romvesenes "hule". Utrolig kjedelig. Dessuten var romvesene også kjedelige, ikke skumle i det hele tatt. Lite givende fiender. Crygons i FarCry var mye mer underholdene!

De skal ha pluss for den delen mot koreanerne, spennde nano-suit og noen tøffe våpen. Skulle ønske at de hadde litt tøffere våpenlyder, men ellers helt greit.

• 1 måned senere...
Skrevet

Runnet crysis på litt under 9timer var utrolig skuffende at det skulle være så kort =/ men håper på at neste er lengre og mer "fritt" siden man stort sett skulle følge en bane og ikke kunne utforske resten av øya. Likte Spillet helt til man kom inn i "core" Da det var umulig og finne ut hva man skulle gjøre, endte opp med og laste ned en guide til denne delen =( eller's var grafikken veldig god men litt kornete men det retter seg sikkert når andre 9600gt kommer^^ siden jeg ikke kan bruke noe aa siden det allerede lagger litt på high men det kan man leve med. Syntes edditoren skulle fulgt med spillet da den var på ca 400mb og det tar tid på en 700kbs linje og en max nedlastningshastighet på 800kbs. Ser fram til og bruke edditoren til og lage store maps, men likte ikke edditoren i demoen da den var full av buggs og glitches. Og det er utrolig frustrerendes at jeg ikke får innstalert patchen 1.2 for crysis sier jeg må innstalere patch 1.2 for og innstalere patch 1.2 -,- Og dermed får jeg ikke innstalert patch 1.2.1 som ordner problemet med at crysis quiter etter ca 15-30 min med spilling, Utrolig irriterendes så dermed har jeg lagt spillet på is til edditoren er ferdig lastet ned...

Skrevet (endret)

Jeg ser mye klaging her :)

Runda nettopp på hard vanskelighets grad. De brettene i begynnelsen var kjedelige, jeg hadde ingen nevnverdig problem med å kverke nord-koreanerer med eller uten silencer, tok også noen med pistol, det er bare å sikte på hodet det...med hjelm 2 skudd da. De personlig vaktene til generalen med deres egner nanosuit var litt verre med headshot funka ikke så godt, trengte flere skudd i hodet da.

Tanks brettet var ganske kult. Etter det vanskelig aliens hule brettet og kulde brettet tok spillet seg opp igjen.

Jeg husker å stresse med å få stoppet den jævla svær alien landkrabben, å dekke tilbaketrekningen i den AAA-tanksen. Å fly VTOL-en var det beste egentlig, føles som i en Topgun film men i saktere hastighet haha, plaffer ned de flyende aliens med VTOLs rakett var også topp. Rakett-skyteren hadde lock-on mulighet hvis dere ikke visste det, bare å holde aliensa (som ligner på de squidsa fra en Matrix film) ved siktet en stund så få du en sånn omristning så er aliensa låst og du kan fyre løs raketten. Hold dere unna issfæren og pass på å ikke fly for høy ellers faller VTOLen ned på bakken.

Selve løping og oppgaveløsning inni hangarskipet var kjedelig, men da jeg kom opp ut på dekket igjen og kjempet med å ta knekken på den svær landkrabben var en av høydepunktet, den var nesten mer vanskelig enn siste bossen, den megasvær aliens-moderskipet...

Elsker Gauss riflen :D

Ellers før det brukte jeg mest AK-en grunnet lett tilgjengelig ammo, lasersikt, snipersikt, lyddemper og granatkaster påsatt.

Ellers brukte jeg Maximum armor mest i slutten, i begynnelsen mest Stealth.

Endret av Squy
Skrevet

Syns Crysis ble best på Delta. Mer virkelighetsfullt. Da har man ingen sikte, ser ikke granatindikatorene, kan ikke skyte mens man sitter i hummeren. Var ikke spesielt mer vanskelig egentlig, man måtte bare være litt mer taktisk.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det helikopter brettet... Der "du" flyr helikopter... er det langt igjen då til slutt?

Dessuten... Gravity Brettet var intresant, men litt invikla og unødvendig... Grunnen til at mangen har slått ned på dette er fordi dei ikkje finner utgangen... Brettet i seg selv var ikkje langt ^^

Skrevet (endret)

Runna spillet igår og må si meg ganske fornøyd med spillet. Som mange andre mener jeg at det var kort og kanskje litt "tynn" historie. Synes man kunne lagt litt mer spesifikke oppdrag ikke bare drep alle du ser og kom deg til et sted.

Likte derimot ikke spillet når aliensa kom, men sånn var det med FarCry også. Det hadde ikke skadet om de hadde droppet hele den delen.

Grafikken er jo ekstrem (kjører på medium bare:S), synes faktsik noe av det peneste var på siste brettet. Men må si jeg gleder meg mer til Farcry2 enn crysis 2..

Endret av Jyztrik
  • 5 uker senere...
Skrevet

Spilt gjennom Crysis to ganger på very high med "ultra high" tweak, nye våpenlyder, reality enhancement mod, improved AI og på delta difficult. Vil påstå at dette er noe av det meste realistiske jeg har prøvd, med tanke på ødeleggelser,skaden våpnene gjør og selfølgelig terrenget. Skal spille gjennom spillet en gang til, må bare finne noen nye tweaks og mods som jeg kan more meg med!

anders! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...