Kim83 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk cod4 i posten i dag, og jeg har spilt en del singleplayer. Men når jeg skal starte multiplayer blir jeg koblet fra playstation-network. Og når jeg kommer inn i spillet og skal manuvrere meg frem til servere etc. får jeg beskjed om at jeg må være tilkoblet nettverket for å få tilgang til online tjenesten. Hvorfor skjer det? Noen som har samme erfaringer eller vet hva problemet er?
Szmekken Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg blir også koblet fra PS-network nå, skajer fra tid til annen det ...
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Sliter med det selv, utroligt irriterende
praystation Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Opplevde akkurat det samme for første gang i går kveld. Utrolig irriterende, dette må de fixe. Heldigvis har jeg ikke runda singleplayer enda...
aJens1 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Samme her.. Fikk ikke spille online i går kveld/natt.. Men da fikk jeg i hvertfall startet på singleplayer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå