Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være mye rart det.. Bilder, video, meldinger, programmer. Last ned og installer x-plore. Da vil du få en bedre oversikt over hva som er hvor på telefonminne. Det er jo også mulig med en hard restet, men da slettes jo hele telefonminne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

url="http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=290303526728"]Jeg kjøpte ny LCD på ebay (Fra jecomgroup / oem-phoneparts.com) [/url]

 

Dette er 4gangen jeg bytter etter og ha vert flink og knuse sjermen på jobb.

 

I auksjonen hevder han at den er original. Men stemplet og serienr bak sjermen er ikke på samme vis som de jeg har kjøpt tidligere, samt at sjermen viser mørkere farger. 

 

 

Har nokia flere typer stempel for og merke skjemen til N82?

Eller kan jeg forvente at der sitter en kineser med stort smil og liten penis og lurer folk?

 

-Kristian

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Siste FW til N82 er fortsatt 30.0.019 (23-07-08, RM-313)?

 

Glem det. Lastet ned software updater.. Nyeste FW pr dags dato er 31.0.016 (09-12-08, RM 313).

 

Rett etter at jeg oppgraderte softwaren ble øre-høyttaleren på telefonen helt klikk. Iblant virker den og da skurrer det voldsomt. Ubrukelig å ha tlf inn til øret. Må ha høyttaleren på. Noen flere som har opplevd lignende?

Skal sende den inn på garanti. Dritt

Lenke til kommentar
Siste FW til N82 er fortsatt 30.0.019 (23-07-08, RM-313)?

 

Glem det. Lastet ned software updater.. Nyeste FW pr dags dato er 31.0.016 (09-12-08, RM 313).

 

Rett etter at jeg oppgraderte softwaren ble øre-høyttaleren på telefonen helt klikk. Iblant virker den og da skurrer det voldsomt. Ubrukelig å ha tlf inn til øret. Må ha høyttaleren på. Noen flere som har opplevd lignende?

Skal sende den inn på garanti. Dritt

 

Ja jeg har opplevd dette, men det var med den forrige FW installert.

Tok kontakt med selger og dem oppretta sak på min mobil hos Deltaservice.

Fra Deltaservice fikk jeg så tilsendt instruks og skjemaer som skulle følge med mobilen.

Reparasjonen på min mobil var en garanti sak fikk jeg beskjed om så det kosta meg ikke noe.

Men før jeg sendte den inn tok jeg backup av alt på telefonen og jeg sendte ikke med noe minnekortet.

Jeg sletta kontaktlista og alt som var av meldinger, bilder etc.

Da jeg fikk mobilen tilbake fra Deltaservice la jeg tilbake backupene.

Da jeg fikk den tilbake fra Deltaservice hadde dem lagt inn siste versjon av FW.

Etter reparasjon har mobilen min være OK.

 

mvh

friheim

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
JEg fikk en flekk på skjermen for noen dager siden. Når jeg så nærmere så det ut som en kladd med farger. Er dettte døde piksler? Og hvordan kan det fikses?

 

Telefonen er jo bare ett år gammel :(

 

Jeg har opplevd det samme. Røde og gule flekker som sprer seg (ikke bra). Telefonen er ca 2 år.

Lenke til kommentar
Har du den nyeste versjonen av Nokia Software Updater?

 

 

Jepp, lastet den ned før jeg oppdaterte telefonen. Hva er den nyeste oppdateringen?, ser at det står litt forskejllig i forumet??

 

Jeg sjekket i går med Pcsuite om det fantes nyere oppdateringer enn den jeg har, hvilket det ikke gjorde. Min firmwareversjon er 31.0.016 og skal være den siste såvidt jeg har funnet ut og som også er riktig i følge denne siden:

 

http://softwareupdater.nokia.no/caniupdate.php

Lenke til kommentar

Min n82 overnatta ute etter en kveld i helga. Det kom litt vann inn i telefonen. Den har vert på tørk en stund nå..den er nesten like fin.

Men det er ett lys som står på hele tiden. Det er det røde focus lyset til kamaraet. Men det er ikke like sterkt. Det lyser altså rødt hele tiden.

Sikkert pga en feil? eller hva? kan man skru det av?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...