Gå til innhold

Online butikk med harddisk skruer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan trøste deg med at jeg er i samme situasjon. Bør være mulig å få tak i dette et eller annet sted. Skal se om jeg ikke får tatt en tur innom digital impuls eller datakjeden i Oslo samt Clas Ohlson og sjekket hva de har.

 

Det er ikke alt som er så lett å finne på nettet.

 

Nei er dessverre ikke enkelt, før fulgte skruer med i pakken når en kjøpte harddisk og det gjør det vel også fremdeles når en kjøper som retail. Men de fleste kjøper som bulk så det er ganske dårlig at en ikke kan kjøpe en eske med skruer til kabinett og harddisker under tilbehør når en kjøper hdd eller annen hardware..

 

Rscue

Lenke til kommentar
Det første jeg tenkte på var Clas ohlson sin nettbutikk. Der har de mange skruer, men er usikker på hva slags skruer harddiskskruer er..men kanskje hvis du søker etter definisjonen i Wikipedia? Så usikker på hvorvidt mitt tips hjelper i det hele tatt..dessverre.

 

Tror faktisk Clas Ohlsson har en egen pakke med forskjellige "data-skruer" (sjekk datakatalogen) :thumbup:

 

Edit: artikkelnummer 32-6275 ;)

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar
Jeg vet at Biltema selger poser med dataskruer, har hjulpet meg mange ganger. Men da er det jo selvfølgelig at du må ha biltema i nærheten av der du bor.

 

Biltema:

Du finner varen her: Teknikk/Data/Verktøy

Eller søk på: 23-281

 

Pris:29,90 kr

-----------------------------------------

(Her finner du også forøvrig minst 3 typer av lyddempingsplater til din PC)

Endret av TBSkippy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
Jeg vet at Biltema selger poser med dataskruer, har hjulpet meg mange ganger. Men da er det jo selvfølgelig at du må ha biltema i nærheten av der du bor.

 

Biltema:

Du finner varen her: Teknikk/Data/Verktøy

Eller søk på: 23-281

 

Pris:29,90 kr

-----------------------------------------

(Her finner du også forøvrig minst 3 typer av lyddempingsplater til din PC)

 

Biltema har sluttet å selge dataskruer settet =(

Edit: jeg stakk innom bare for å sjekke om de hadde noen igjen. Og det hadde de. Skruene og det andre er av dårlig kvalitet , ikke nøye produsert passer ikke helt inni hverdandre ect. Så jeg ente opp med og dra til Clas istede og kjøpte dataskruer pakken dems bedre kvalitet-dyrere

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...