Gå til innhold

Metroid Corruption, Resident evil 4 eller Guitar hero?


Soldierr

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg et nytt spill til Wii før jeg får Super mario galaxy til jul, og det står mellom spillene nevnt i emnetittelen. Jeg er egentlig ikke noe fan av Metroid (har hunters), men det har jo fått ganske god omtale. Guitar Hero har jeg prøvd i butikken og det var rått. Resident evil 4: wii edition fikk 6 av spillmagasinet og jeg har sett filmer, det ser tøft ut. Har aldri prøvd noen andre Resident Evil film.. Så hva syns dere jeg børr kjøpe?

Endret av Hylians
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du aldri har prøvd RE4 er det den rette veien å gå ja. Jeg spilte gjennom det tre ganger på gamecube og to ganger på Wii. Med unntak av historien som er litt i overkant cheesy har jeg ingen negative bemerkninger å komme med. Det er mildt sagt et fantastisk spill.

Metroid Prime 3 er også et veldig bra spill. Grafikken er den beste jeg har sett hittil på Wii(SMG kommer sikkert til å slå MP3) og kontrollene sitter som støpt. Jeg er langt fra ferdig med MP3, men så langt liker jeg det bedre enn det første Metroid Prime spillet.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg et nytt spill til Wii før jeg får Super mario galaxy til jul, og det står mellom spillene nevnt i emnetittelen. Jeg er egentlig ikke noe fan av Metroid (har hunters), men det har jo fått ganske god omtale. Guitar Hero har jeg prøvd i butikken og det var rått. Resident evil 4: wii edition fikk 6 av spillmagasinet og jeg har sett filmer, det ser tøft ut. Har aldri prøvd noen andre Resident Evil film.. Så hva syns dere jeg børr kjøpe?

 

Jeg vil si det er umulig å velge mellom de spilla. Har spilt alle (GH2 da, ikke 3) og de er alle fantastiske. Jeg tror kanskje jeg ville tatt GH3, er du fan av rock og gitarspilling kommer du til å få sinnsykt mye moro med dette spillet. 2ern var det spillet jeg brukte mest tid på i hele fjor.

 

Tar du GH har du et spill som varer til jul og lenger (hvorfor ikke kjøpe Galaxy på fredag i stedet for egentlig..?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...