Gå til innhold

Er for god for kompisene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt: Skriver ikke denne tråden for å skryte.....

På skolen spiller vi en del CS 1.6. (I frimunuttene). Problemet er at jeg eier kompisene mine med awp. De kicker meg fra serveren å sier at awp er feigt. De team-killer meg og. Jeg mener at så lenge awp er et våpen på spillet bør jeg kunne bruke det. Kompisene min sier så til meg at jeg suger.

Synes ikke selv jeg er så god...

Hva kan jeg mot argumentere med?

Hva mener du om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SLutt med awp. Det hores ut som du trenger a ove mer med de andre vapnene hvis du bare kjorer awp ;)

En god spiller kan eie alle med alle vapen.

Slutte med awp?. Da er jeg jo på samme nivå som dem :tease:

Jeg liker awp så jeg vil helst ikke slutte å bruke den.

Skrevet

Tenkt å ta selvkritikk? Vedder på at dere er forholdsvis nye så AWP ER "overpower". En gang kommer kompisene dine til å lære seg og spille mot vanlige AWP newbs som deg, og da BLIR du eid. Og når du slutter med AWP ligger du 2 måneder bak de andre.

Slutt med AWP.

Skrevet

Ser ikke helt hva de klager for. De må bare lære seg å leve med at andre bruker det våpenet. Er ikke så vanskelig å drepe en med awp. Bare pass på at du ikke prøver deg mot awp på lange distanser. Awp har store fordeler men også veldig store ulemper. En som er virkelig god med awp er forferdelig å spille mot siden han klarer seg veldig bra i nærkamp også, men du og dine venner virker ikke så veldig rutinerte så eg vil tro at du er rimelig død viss de først kommer nærmt deg.

Men du bør vel også øve deg med andre våpen, men dette burde være ditt valg og ikke opp til dine venner.

Men lykke til og ha det gøy.

Skrevet

Øv deg med et eller to våpen til... det lønner seg å kunne noen billigvåpen sammen med awp. Er du virkelig god med AWP så er det ikke morsomt for de andre, men det er en del av spillet.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

De trenger bare å restricte AWP så er alt fint.. Øv deg med andre våpen = Slutt på klagingen fra dem og deg. :);)

Skrevet

I de rette hendene så er AWP det mest effektive våpenet i spillet, det ville vært idiotisk å ikke bruke det syns nå jeg. Nå har det jo vist seg at selv den beste AWP horen kan taes ut relativt lett hvis folk samarbeider om å gjøre det. Samarbeid forutsetter at enkeltspillerene er villige til å gjerne ofre sin egen stats for at laget skal vinne. Samarbeider man ikke i dette spillet så har man tapt allerede når man kjøper våpen.

Så MadsFN, AWP er ikke feigt, det er smart, men ikke så smart som samarbeid.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvis de så absolutt ikke vil at du skal bruke AWP, hvorfor restricter de den bare ikke? Dessuten er AWP et våpen på CS, så det er ikke noe å klage på synes jeg. Er AWP hore selv :p

Skrevet

Fordi da trenger de en plugin, tror jeg. Tar tid å sette opp. Og siden de er litt nye kan de vel nesten bare grunnleggende commands.

Men seriøst, AWP er kanskje en del av spillet, men hvis det ødelegger moroa for både deg og nabbvenna dine er det ikke verdt det.

Skrevet
Fordi da trenger de en plugin, tror jeg. Tar tid å sette opp. Og siden de er litt nye kan de vel nesten bare grunnleggende commands.

Men seriøst, AWP er kanskje en del av spillet, men hvis det ødelegger moroa for både deg og nabbvenna dine er det ikke verdt det.

Vi har da spilt CS i flere år. Bare det at vi ikke er så gode. Må også si at det er bare med AWP jeg dominerer. Men "vanlige" våpen er vi ca like gode (dårlige)

Skrevet
Hvis det virkelig er viktigere for deg å være feig og vinne enn å ha det gøy så skjønner jeg veldig godt at dem kicker deg. Og kommer her og syter om det. Skjerp deg

Jeg beklager virkelig. var ikke meninga å skryte

bare les første linje i første post.

Dessuten synes jeg ikke AWP er feigt. Begge lag kan jo kjøpe den....

Jeg synes CS Source er bedre enn CS1.6. Har neste bare spilt CSS i det siste. Kansje du har sett meg spille inne på catchgamer sine servere? Bruker Brelett som nick

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Vil du møte noen fra forumet, burde du gå på gamer.no sine server.

cs2.gamer.no - Der er det mange forumvenner hele dagen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...