Gå til innhold

Sirkus Merano retursak med Seagate


Killer_DT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror hvertfall ikke at det var Seagate som tok på seg regningen. Tror AI-Amy ikke kan gjøre den slags operasjoner.

 

Fikk beskjed om at ønsket jeg nærmere forklaring måtte jeg ringe faktura avd. i DHL på mandag. Jeg har ikke lyst å presse lykken min, så det driter jeg i og sier meg fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Først og fremst; ring inkassoselskapet og si at du ikke godtar inkassokravet. Selskapet må da be seagate eller dhl dokumentere hva du skal betale for.

 

Genialt, skal ringe inkassoselskapet med engang jeg får brev fra dem. Noe som sikkert skjer når som helst.

 

Har det noe å si at jeg ikke returnerte HDD til den netshoppen i Norge som jeg kjøpte den fra, men istedet sendte HDD rett til Seagate? Søkte også garanti rett på Seagate International sine sider. Det skal fortsatt være norsk forbrukerlov som gjelder right ?

 

Jeg hopper litt inn her nå, men dette skjønner jeg ikke.

 

Du har bestilt harddisken på en norsk nettbutikk?! Da skal det jo bare være for deg å sende inn den ødelagte varen, og dersom reklamasjonen din er gyldig så skal du få penger eller likt produkt tilbake, samt dekket dine ekstra kostnader ved å sende inn varen.. Du skal ikke ha noe forhold til DHL, det er det jo nettbutikken som skal ordne med. Hvilken inkompetent butikk er dette? Si det, så vi kan boikotte dem!

Lenke til kommentar
Du har bestilt harddisken på en norsk nettbutikk?! Da skal det jo bare være for deg å sende inn den ødelagte varen, og dersom reklamasjonen din er gyldig så skal du få penger eller likt produkt tilbake, samt dekket dine ekstra kostnader ved å sende inn varen.. Du skal ikke ha noe forhold til DHL, det er det jo nettbutikken som skal ordne med. Hvilken inkompetent butikk er dette? Si det, så vi kan boikotte dem!

Han gikk ikke gjennom butikken, men gjennom seagate. Og siden seagate ikke har noen avdeling eller noe i Norge saa hjelper ikke norsk lov saa mye. Ihvertfall saann jeg haar forstaatt det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...