Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nettbutikk som selger merkevarer til utrolig lave priser!


thomassim

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle som er på utkikk etter BILLIG anlegg å sjekke ut www.indoaudio.com! De selger MTX, rockford, alpine, kicker, pheonix gold osv osv.. Har selv handlet der en stund, og har flere kompiser som har bestilt komplette bilanlegg derfra til en fjeredel av prisen i Norge! De er en del av eBay, så siden er lovlig, og helt latterlig billig! Bare for å gi et par eksempler så får dere en Rockford T8004 forsterker til 2900kr der inkl. frakt til Norge.. Eller 2stk Kicker L7 12"+ Lanzar 4000w(2x1000w RMS i 4ohm) og kabelkit for 4400kr inkl. frakt til Norge.. Så der kan dere spare MYE! Da komme pakka på døra etter ca 5-7 dager! Siste jeg kjøpte var en 2 farad kondensator, levert på døra av posten 6 dager etter kjøp.. Pris=449,35kr!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knall side da. Men hvordan blir det med toll osv, må det ordnes på egenhånd? Er det bare å oppgi land, adresse osv og å bestille, og deretter får det bestilte på døra etter noen dager?

 

Litt lenger ned på siden står det "Shipping and handling", og hvis selger sender "worldwide" så er det bare å velge Norge og den kalkulerer frakt for deg.. Frakt+pris på varen er den endelige prisen! :)

Lenke til kommentar
Knall side da. Men hvordan blir det med toll osv, må det ordnes på egenhånd? Er det bare å oppgi land, adresse osv og å bestille, og deretter får det bestilte på døra etter noen dager?

 

Litt lenger ned på siden står det "Shipping and handling", og hvis selger sender "worldwide" så er det bare å velge Norge og den kalkulerer frakt for deg.. Frakt+pris på varen er den endelige prisen! :)

Ebay reknar vel ikkje ut moms?

 

Gang totalsum for varer pluss frakt med 1.25 og legg på 100-200 kroner i tollgebyr til Posten så er du der. :)

 

Vare: $109

Frakt: $62

USD -> NOK: (109+62)*5.35 (dollarkurs) = 915,-

Moms: 915*1.25 = 1144,-

Pluss tollgebyr: 1144+170 = 1224,-

 

Om eg ikkje hugsar veldig feil er det circa 80 kroner for pakker under 1000 og 170 for dei over.

 

Har eg bomma på noko her så gje ein lyd. :)

Lenke til kommentar

Har handlet der flere ganger selv, og prisen for frakt som kommer opp på siden+prisen for varen er den ENDELIGE summen;) Du betaler for varen med f.eks visa via paypal, og 5-7 dager senere får du varen på døra ;) du kan tracke pakken gjennom fedex.. Hvis jeg ikke husker helt feil så går pakken via et par stater i USA før den blir sendt til Paris i Frankrike, og videresendt med fly til gardermoen også til Oslo osv.. eks: 2farad kondensator= 30$+52$ i frakt=82$ som tilsvarer ca 450kr.. var det jeg betalte for min kondensator ;) Eller, 449,35$ for å være eksakt ;) Frakt+pris=endelig sum ;)

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe JL Audio 13W7 13.5" subben derfra nå om en ukes tid, inkl. frakt kommer den på 4100kr.. Noe som jeg vil tro er en DEL billigere enn om jeg skulle kjøpt den i Norge!

Jeg vet om en i norge til salgs for 3700kr som selges med nygaranti fra kjøpsdato. (hos norsk forhandler)

 

er alt nytt der liksom? :hmm:

Vær skeptisk du, jeg ser at det blir nevnt at prisen er totalsummen, noe jeg synes er litt rart, for trodde ikke disse sjappene betalte momsen til norge....

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe JL Audio 13W7 13.5" subben derfra nå om en ukes tid, inkl. frakt kommer den på 4100kr.. Noe som jeg vil tro er en DEL billigere enn om jeg skulle kjøpt den i Norge!

Jeg vet om en i norge til salgs for 3700kr som selges med nygaranti fra kjøpsdato. (hos norsk forhandler)

 

er alt nytt der liksom? :hmm:

Vær skeptisk du, jeg ser at det blir nevnt at prisen er totalsummen, noe jeg synes er litt rart, for trodde ikke disse sjappene betalte momsen til norge....

 

 

Hva er det å være skeptisk til? Jeg og flere andre kompiser har handlet derfra i et par år uten noen form for problemer! Eneste som har gått "galt" har vært at jeg ved en feiltagelse fikk en 2farad kondensator istedenfor for en 1,5 farad(til samme pris naturligvis) ;) Noe de faktisk beklaget og gav meg 1 års utvidet garanti på produktet! ;)

Lenke til kommentar

men er det liksom et firma? eller er det privatpersoner som selger det?

 

De er et firma ja, som er en del av eBay! Og her er alle merkene de fører:

 

"We specialize in high end brands such as Alpine, Phoenix Gold, Image Dynamics, Rockford Fosgate, Memphis Car Audio, Focal, JL Audio, Nakamichi, Kicker, Audiobahn, Alphasonik, Pioneer, Boston Acoustics, Diamond Audio, Infinity, Panasonic, JBL, Dynaudio, and more!"

 

prisen fra indoaudio er ikke ink mva,har kjøpt fra dem flere ganger,og har alltid måtte betale mva på varene,men sender de med fedex,så kan det ta 6 måneder,før du får regningen på mva fra fedex,de er forferdelig trege med å sende ut regningen :thumbdown:

 

Første gangen jeg handlet derfra var for 2-3 år siden, og prisen som blir oppgitt på siden er prisen jeg har betalt! Ikke fått noen ekstra moms regning!

Lenke til kommentar
Første gangen jeg handlet derfra var for 2-3 år siden, og prisen som blir oppgitt på siden er prisen jeg har betalt! Ikke fått noen ekstra moms regning!

Da kan du en gang risikere å få moms og ekstra bøter for å unngå å tolle inn varen, siden det er du som kunde som er ansvarlig for å gjøre det..

 

En på jobben måte betale moms en av gangene han hadde bestilt, men det oppkravet kom sammen med forsendelsen! Er 5 år siden han kjøpte sitt første anlegg der, betalte det siden oppgav.. Ikke mer ;)

Hadde for en stund tilbake en kompis som bodde i USA, og som kontaktet indoaudio personlig og fikk merket pakkene med at innholdet i pakken ikke var verdt mer enn 20$.. Noe som er under tollgrensa, og da betalte vi betydelig mindre i frakt.. Så spørs om ikke tollen er innregna i frakta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...