Assi-jo Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har søkt på nettet men finner ingen steder hvor man får kjøpt STAR WARS Galaxies? Vil helst ha alle expension packene. er det fortsatt folk som spiller det? Takker for svar
StalkerPrime Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ser vist ut som de ikke selger det lengre i nettbutikker, men mener å ha sett det på Elkjøp ikke for lenge siden så du kan jo ha litt flaks. Vist ikke kan du kjøpe fra utlandet f.eks. amazon.co.uk. Eller last ned 14-dagers trial vis du har ro i kroppen (tror filen er stor) og bare oppgrader. Du trenger Gamecard eller VISA for å oppgradere, koster 100 kr i måneden eller noe. Link til trial Link til diskusjon om Galaxies
R-B Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Mener å huske at jeg så en pakke med alle tilleggene hos "Spiderman" i Oslo for litt siden.
Raith Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har søkt på nettet men finner ingen steder hvor man får kjøpt STAR WARS Galaxies?Vil helst ha alle expension packene. er det fortsatt folk som spiller det? Takker for svar Har spillt dette før, ved en av de siste store "oppgraderingene" de gjode så mistet de godt over 80% av spillerene. Mulig noen har kommet krypende tilbake, men jeg tror nok framtiden for det henger i en svært tynn tråd. Har sett pakken med alle oppgraderingene til salgs på Larvik Filmsenter, tror de gladelig ville solgt det til deg om du ringte ettersom det har stått i hylla der og samlet støv i lang lang tid.
hebbe_lille Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ser vist ut som de ikke selger det lengre i nettbutikker, men mener å ha sett det på Elkjøp ikke for lenge siden så du kan jo ha litt flaks. Vist ikke kan du kjøpe fra utlandet f.eks. amazon.co.uk. Eller last ned 14-dagers trial vis du har ro i kroppen (tror filen er stor) og bare oppgrader. Du trenger Gamecard eller VISA for å oppgradere, koster 100 kr i måneden eller noe. Link til trial Link til diskusjon om Galaxies Linken til trialen funker ikke. får bare en sånn "404 Not Found" melding på siden. Har du en annen link? Veldig lyst te å teste ut dette.
Otowi Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) gå til http://starwarsgalaxies.station.sony.com/ , der er det link til trial utgaven av SWG... Så bare klikker du på bildet der det står "14 days trial" og følg instruksjonene derfra Endret 14. november 2007 av Otowi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå