Pixl. Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) hei, har nå kommet til hvor man drar tilbake i tid for og drepe en kar(sniper) er helt på slutten av oppdraget hvor vi må holde " last stand" til helikopteret kommer.. har prøvd ca 20 ganger nå men dør alltid. har det på nest vanskligste da.. noen tips? Endret 10. november 2007 av PixlFace
TheScorp Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Se hvor det er best å sette minene, og legg deg borte med karusellen. Jeg måtte ha tre forsøk før jeg fikk det til. Begynte å skyte folkene som rappelerte ned fra tauene fra helikopterne også..det hjalp faktisk
The Stig Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Fløy noen fine gloser vegg-i-mellom her også, på det brettet. Tror jeg døde ihvertfall 30-40 ganger. Spilte dog på den aller vanskeligste vanskelighetsgraden ... Løsningen ble for meg å ligge ved de radiostyrte bilene, og springe mellom dekning der. I tillegg er det lurt å skyte de man kan som kommer fra helikoptrene.
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 plasser masse claymores der de kommer ifra, og ikke skyt de hundene i bassenget, for de hopper på fienden når de kommer. bruk Ak istedenfor snipern
Habitats Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Litt off topic, men finnes det en scheme for hva som er forskjellen på vansklighets gradene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå