Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"CD Copy" funksjonene i feks. Nero vil ikke virke


Anbefalte innlegg

Når jeg skal ha en musikk cd i bilen kopierer jeg den orginale musikk CD-en og tar kopien med i bilen, noen samler på frimerker, mens jeg samler på filmer og cd'er. Derfor kan jeg på død og liv ikke ta med en orginal musikk cd i bilen, kan jo ikke få riper å hakk i orginal cd! :) Men problemet mitt er at jeg pleier alltid bruke "cd copy" funksjonen i nero slik at du putter inn en cd-r i brenneren og orinalen i dvd-rom'en. plata blir brunnet og alt ser ut til å være som det skal, kjører CD-en inn i PC-en og åpner media player, sangtitlene kommer opp, lite thumbnail av coveret kommer opp og jeg trykker på play, så kommer det bare en pulserende skurrelyd, hva i svarte er dette for noe tull? har gjordt dette 1000ganger før aldri vært noe problem, men nå plutselig fungerer det ikke, noen som vet hva som er galt?!?!?!

 

Har allerede prøvd å avinstallere nero å installere på ny men det hjelper ikke, har kjøpt ny brenner men det nyttet heller ikke, har byttet ide' kablene, nyttet heller ikke, byttet mellom forskjellige dvd'rom/dvd'brennere, men ingen ting fungerer, trenger sårt hjelp/tips, begynner å bli drittlei av å høre på de samme cd'ene, hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Har du prøvd å brenne av forskjellige cdèr? Også cdèr som du har brent av før å vet virker?

 

har prøvd forskjellige cd'er ja, har prøvd 4-5 forskjellige cd'er jeg allerede har kopiert før ja, som gikk fint før men nå helt plutselig så fungerer det ikke :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...