mfb Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 En gang på LAN lasta jeg ned et program som gjorde at jeg kunne spille mot massevis av boter. Jeg lagde en server og sendte alle botene inn dit og spilte mot de. Synes det var gøy. Hvordan får jeg til dette igjen?
Jooakim Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Problemer med CS(:S)/Steam? (også med nyttige prog.) -> TRYKK HER FOR GUIDENE -> Nyttige programmer#zbots. :-)
xD^^ Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 registrer/logg deg inn på catchgamer og last ned herfra - http://www.catchgamer.no/?module=download&...;downloadId=154
Gloms Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) når jeg har lasta ned fra CG, hvor skal jeg legge den mappa jeg får? Endret 10. november 2007 av Gloms
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Les hva Jooakim har skrevet under "Hvordan" http://halovasjera.net/Guider/FeilsQking/g...mmer.html#zbots Endret 10. november 2007 av double-a
mfb Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 skjønte ikke noe jeg. prøvd lenge å forstå det, men neimen om jeg skjønner
Jooakim Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hva er det du ikke forstår da? Om du ser på filene som er i zbots.zip, så bør du forstå dette: "Legg til alle filene som er i cstrike-mappen i zbots.zip i */ctrike(_norwegian). Filene som er i sprites (i zbots.zip) skal i sprites-mappen i */ctrike(_norwegian), BotProfile.db som er i cstrike-mappen i zbots.zip skal i */ctrike(_norwegian) osv. For å legge til boter, bruker du knappen H. Når du bruker et map for første gang, tar det noen minutter å analysere mappet (lage waypoints for botene)."
mfb Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Mulig jeg er noob, men jeg laster ned zbots.zip extracter den og da kommer en cstrike mappe. HVor skal jeg legge denne mappa? Gikk inn på programfiler-stem, men fant ikkeno cstrike mappe der å putte noe i..
Jooakim Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Programfiler -> Steam -> SteamApps -> kontonavn -> Counter-Strike -> cstrike(_norwegian) Åpn opp zbots.zip -> gå inn i cstrike-mappen -> Og legg "BotCampaignProfile.db", "BotChatter.db", "BotProfile.db", "commandmenu.txt", "liblist.gam" og "zbot_command.txt" inn i cstrike(_norwegian). I zbotz.zip/cstrike/ er det flere mapper; "dlls", "sound" og "sprites". Det som er i hver mappe, skal flyttes over i mappen med samme navn i cstrike(_norwegian). Altså det som er i "dlls" i zbots.zip/cstrike/ skal flyttes over til dlls-mappen som er inni cstrike(_norwegian).
Bebeluv Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Veit du åssen du legger til botter på mappet da
Jooakim Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Veit du åssen du legger til botter på mappet da For å legge til boter, bruker du knappen H. Når du bruker et map for første gang, tar det noen minutter å analysere mappet (lage waypoints for botene)."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå