Gå til innhold

Tekken 5 DR: Online-tråden


henky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser det er en noe gammel tråd, men det går vel bra.

 

 

Mitt andre spørsmål er hva de hvite stjernene betyr i command list? Fx på Yotsimitsu (?) (Han med sverdet som driver med det selvmordsopplegget mm.) Når man skal ta selvmord samtidig som man tar med seg noen er det høyre -> holde inne høyre -> firkant + runding. For å fake samme greia er det høyre -> holde inne høyre -> * -> firkant + runding.

 

Den hvite stjerna betyr bare at du må vente litt før du trykker på neste knapp.

Lenke til kommentar
Lurte på akkurat det samme, og fikk seinere svar om at om du tar refresh (firkant) et par ganger før du velger rom, så skal du få opp en god del å velge mellom.

Har du hatt problemer med å bli disconnected også? Har ikke fått prøvd meg på et lagg-game engang.

Lenke til kommentar

Vel, for å være helt ærlig, så får jeg ikke joina så veldig mange rom. Med en gang jeg connecter blir andre spillere borte, og etter et par sekunder får jeg opp feilmeldingen.. Men dette gjelder bare andre land, hvis jeg spiller mot folk fra norge er det null problem!

 

Legg meg til så spiller vi noen runder :D (advarer om at jeg suger da men :p )

Lenke til kommentar

Det virker som å trykke refresh 3 ganger etter du har gått inn i custum match er det magiske trikset for å få opp mange rom.

 

Vil også benytte anledningen til å nevne at dere har mulighet til å spille tekken offline mot mange andre også (null lag :) ).

Søndag 10. februar arrangeres det turnering i blant annet tekken i Oslo (Blindern).

Se her for mer info : http://www.rankingbattles.no/

 

Dette er ikke så seriøst som det kanskje høres ut som, det er mest et sosial arrangement, og du kan lære og få trent Tekken selv om du ikke er knallgod fra før av.

Endret av woCdaM
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...