Gå til innhold

For deg som skal begyne med WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lagt merke til at folk ofte kommenterer gramatikken til andre (ofte de samme personene) det er ikke det som er viktig, innformasjonen blir ikke noe dårligere selv om man ikke har store bokstaver, komma, osv.. det er selvfølgelig en fordel, men allikevel syntes jeg noen fokuserer litt vel mye på grammatikk. Det er et spillforum, du kan gi tips om hvordan folk kan gjøre noe bedre, men du skal ikke rette posten.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Greit nok, men når det faktisk er så mye at du ikke engang gidder å lese det, er det da greit å kritisere det?

Skrevet
Har også lagt merke til at folk ofte kommenterer gramatikken til andre (ofte de samme personene) det er ikke det som er viktig, innformasjonen blir ikke noe dårligere selv om man ikke har store bokstaver, komma, osv.. det er selvfølgelig en fordel, men allikevel syntes jeg noen fokuserer litt vel mye på grammatikk. Det er et spillforum, du kan gi tips om hvordan folk kan gjøre noe bedre, men du skal ikke rette posten.

Så du syns ikke at det er bedre å lese en god og oversiktelig tekst?

Skrevet (endret)

Hvorfor poster man enda her? Det er jo en annen helt fantastisk beginners guide på forumet atm. Slutt å post, og la den falle til siste side.

Endret av Frohman
Skrevet

Mye bedre nå, men jeg må spørre. Teksten din var veldig full av feil som denne:

Dette er Ville beist(Hunter) eller demoner(warlock) som hjelper dem i kamper.

Hva får deg til å skrive en stor forbokstav til et adjektiv som står midt i en setning?

Skrevet (endret)

Jeg ANER ikke...

kanskje jeg tenkte en stund før jeg kom på det ordet, og hjernen min automatisk trodde jeg var på en ny setning og satt derfor en stor bokstav :D

Endret av Diskutereren
Skrevet (endret)

Du kunne kanskje hatt litt mer info om classens rolle i 70, hva de blir mest brukt til, om de er gode i pvp, om pvp og pve servers og om det er lett å få guild som dps warrior.

Endret av fjeddiu
Skrevet
Du kunne kanskje hatt litt mer info om classens rolle i 70, hva de blir mest brukt til, om de er gode i pvp, om pvp og pve servers og om det er lett å få guild som dps warrior.

HVis du leste litt ville du sett at dette er en nybegyner guide, dersom det er mange nok som ønsker en guide til for høyere lvler kan jeg godt lage en sånn en...

Skrevet

HVis du leste litt ville du sett at dette er en nybegyner guide, dersom det er mange nok som ønsker en guide til for høyere lvler kan jeg godt lage en sånn en...

La meg si det sånn. Når jeg er nybegynner vil jeg jo vite hva min rolle på høyeste level er.

Skrevet

La meg si det sånn. Når jeg er nybegynner vil jeg jo vite hva min rolle på høyeste level er.

La nå folk nyte spillet istedenfor å tenkte på all slags tull, når du spiller skal du ha det gøy, det skal ikke føles som en jobb..

Skrevet (endret)

La nå folk nyte spillet istedenfor å tenkte på all slags tull, når du spiller skal du ha det gøy, det skal ikke føles som en jobb..

... nå må jeg spørre, har du hatt en karakter over lvl 30 før? For uansett om du spiller PvP, PvE eller bare soser rundt er det forskjellige roller. Jeg vil vite hva min rolle kan være på høyeste level. Så litt informasjon som det ville ikke drept noen.

Endret av Heart Break Kid
Skrevet (endret)

Edit: Heart Break Kid var før meg.

Forøvrig er jo klassevalg et av de absolutt viktigste valgene i spillet. Det viktigste er Aldor/Scryers. :>

Endret av Lycantrophe
Skrevet (endret)

Jaok, da spiller jeg en melee hunter! Jeg driter i at ingen vil ha meg senere i spillet, det er jo gøy å bli utstøtt.

Endret av Frohman
Skrevet

Ja jeg har noen over 30. dere må slutte å bry dere om va andre mener, nyt spillet med venner og bekjente. vil du være en melee hunter? værsågod, det eneste som taper på det er han 40 år gamle mannen som bor i kjelleren til mor som skriver NOOB til deg...

Skrevet

Nei, jeg er den eneste som taper på det. Det er jeg som får kjeft, blir mobba, ikke får oppleve de store raid instancene og gang på gang blir drept i pvp, blir deprimert og tar selvmord!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...