Gå til innhold

Pussegummi tegner istedet for å pusse i Photshop.


Anbefalte innlegg

Hallo. Satt og tegna i photoshop, og kan ikke huske å ha trykket på noe, men nå får jeg ikke pussa ut.

Den er helt mongo, den tegner ett mønster med firkanter. Jeg har prøvd "reset all tools", samme med pussegummi og, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan ha tuklet med?

 

:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Satt og tegna i photoshop, og kan ikke huske å ha trykket på noe, men nå får jeg ikke pussa ut.

Den er helt mongo, den tegner ett mønster med firkanter. Jeg har prøvd "reset all tools", samme med pussegummi og, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan ha tuklet med?

 

:mad:

Hva er pussegummi? :hmm:

Lenke til kommentar

Photoshop er teknisk sett ett bildebehandlingsprogram. Da tenker de fleste fotografier og lignende, men er ikke en tegning også ett bilde da folkens? ;) Er man litt kreativ og flink så kan man få til det utroligste i Photoshop, har sett endel videoklipp på youtube og slikt som gir meg skikkelig hakeslepp, virkelig imponerende saker. Skulle bare ønske jeg var like flink, kunstnerisk og kreativ *misunne veldig*.

 

Blir å øve kraftig når tegnebrett er i hus. ;)

Lenke til kommentar

Har brukt photoshop til å tegne ganske lenge, og hadde aldri opplevd det rutenettet før, hadde gått helt fint til da for å si det sånn.

 

:)

 

Edit - Zimon, sett mange sånne videoer på youtube jeg og, det som ganske enkelt fikk meg til å starte. ;)

Endret av Myou
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...