TypN Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 heisann, har tittet rundt, men har ikke funnet noe. Krav: To kjerne prossesor, et O.K skjermkort og min 2gb ram. Spiller for det meste Wow, Counter-strike: Source og BF2
Soldierr Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg vet dette ikke svarer på spørsmålet ditt, men tenk deg godt om før du kjøper en laptop til gaming. Min skrur seg av uten kjøleribbe, og den blir helt sykt varm at det gjør vondt å ha handa oppå PC-en. Hvis du ikke har behov for å flytte PC-en mye anbealer jeg IKKE å ha laptop som gamerpc Endret 9. november 2007 av Hylians
TheUnforgiven Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg vil anbefale deg Acer aspire 5720zg Jeg kjører bf2 med alt på high med ca.40FPS (online) Veldig bra pc
TypN Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg vet dette ikke svarer på spørsmålet ditt, men tenk deg godt om før du kjøper en laptop til gaming. Min skrur seg av uten kjøleribbe, og den blir helt sykt varm at det gjør vondt å ha handa oppå PC-en. Hvis du ikke har behov for å flytte PC-en mye anbealer jeg IKKE å ha laptop som gamerpc jeg har et stort behov for at den er bærbar... Edit: Har bestilt meg en av de acerne kommer på tirsdag Endret 10. november 2007 av TypN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå