Gå til innhold

Max Payne blir film

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette må bli bra. Det er ingen spill som har rørt meg mer enn max payne spillene. Enda bedre er det at Mark Wahlberg har sagt ja til rollen. kunne ikke funnet en bedre skuespiller til filmen spør du meg.

max_858_1194598126.jpg

Mer info

Endret av lando calrissian
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Haha kommer til å bli så sinnsykt flaut. Max Payne har så svak historie.

Visst det er så dårlig hvorfor har spillet en gjennomsnittskarakter på 90 prosent på gamerankings da?

"The game's story is almost as well done as the action itself--and that's saying a lot to its credit" skriver gamespot....

Endret av lando calrissian
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Dette blir fett! Har alltid likt Max Payne:P

Skrevet

Hvem kan vel klage på en historie der man starter med at familien til en politimann blir slaktet og han går på jakt etter bakmennene for drapene. Dette er jo så nytt og orginalt at folk kommer til å strømme til kinoene.

Så for å være litt mer seriøs, så tror jeg at dette kan bli en bra action film. Bare håpe de ikke missbruker slowmotion filming på noen måte.

Enig i at Mark Wahlberg er et godt valg. Jeg ble veldig positivt overrasket over Shooter når jeg så den for litt siden. Ganske standar actionfilm story, men de hadde holdt det veldig virkelig også, med tanke på alt av detaljer på våpen osv.

Skrevet

Visst det er så dårlig hvorfor har spillet en gjennomsnittskarakter på 90 prosent på gamerankings da?

Fordi sebbe ikke har minste anelse hva han snakker om ;)

Er helt enig med deg, H1lle

Selv om historien kanskje er litt klisje, er det akkurat det som gjør spillene like gode som de er.

Det blir spennende å se hvordan filmen blir, og hvor typisk amerikansk den kommer til å bli. Filmen kommer ikke til å ødelegge spillene uansett hvor elendig filmen blir.

Skrevet

Filmen kommer til bli fryktelig, historien er helt klisje, filmen kommer ikke til å bli noe spesielt bare just another amerikansk action film som bruker Max Payne tittelen så den selger mer.

Kom med et eksempel på et spill som har blitt en god film.

Skrevet (endret)

"The game's story is almost as well done as the action itself--and that's saying a lot to its credit" skriver gamespot....

Hvor god rating spillet har fått, har ikke noe med hvordan filmen blir.

Synes du historien er bra? grunnen til at spillet ble så stort på den tiden det kom, var pågrunn av sinnsykt kul action, god grafikk og "slowmotion" effekten som var revolusjonerende på den tiden.

Endret av Sebbe
Skrevet

Tron, ellers så var ikke første Resident Evil filmen noe å klage over etter min mening.

Nå må man uansett vente og se før man kan dømme filmen, hverken den ene eller den andre veien. Men vil tro at spill som Max Payne er enklere å lage film av enn f.eks Halo osv.

Skrevet
Filmen kommer til bli fryktelig, historien er helt klisje, filmen kommer ikke til å bli noe spesielt bare just another amerikansk action film som bruker Max Payne tittelen så den selger mer.

Kom med et eksempel på et spill som har blitt en god film.

Hmm ja alle mortal kombat filmene F.eks... hehe neida fra spøk til revolver du sier noe der, men visst de følger historien noe lunde og lager filmen like mørk og dyster som spillet er, kan de faktisk klare dette. Vi får krysse fingrene. Har forresten mye mer tro på denne filmen en Hitman...

Skrevet

Max payne hadde en ganske svak og klisjefull historie ja. Den fungerer godt i spill, men det må nok gjøre en del forandringer for at filmen ikke skal bli helt latterlig.

Ikke for å disse payne, det er to fantastisk spill og historien fungerer godt for spillformatet.

Skrevet

imdbpro

maxpayne.jpg.xs.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Writers

Thomas H. Fenton Screenplay

Sam Lake Characters

Shawn Ryan

Producers

Scott Faye ... producer

Karen Lauder ... executive producer

Julie Silverman ... producer

Production Companies

Abandon Entertainment

New York, NY:

135 W. 50th St.

Ste. 2305

New York, NY 10020

USA

Phn: 212-246-4445

Fax: 212-397-8361

http://www.abandonent.com/

[email protected]

Collision Entertainment

CA Office:

445 South Beverly Dr.

Ste. 310

Beverly Hills, CA 90212

USA

Phn: 310-785-0425

Fax: 310-785-0463

[email protected]

Firm Films

Beverly Hills, CA:

9465 Wilshire Blvd., Ste 600

Beverly Hills, CA 90212

USA

Phn: 310-860-8000

Fax: 310-860-8100

Distributors

Twentieth Century-Fox Film Corporation (2007) (USA) (theatrical)

Los Angeles, CA:

10201 W. Pico Blvd.

Los Angeles, CA 90035

USA

Phn: 310-369-1000

http://www.fox.com/

[email protected]

Skrevet

Hmm.. vanskelig oppgave ja, ikke alt for høye forventninger.. Men lov å håpe;D hehe..

De skulle prøvd å fått Timothy Gibbs(han som er modellen til Max Payne2) til å spille Max Payne, da hadde filmen blitt konge\m/

Bedre Max Payne finnes ikke;)

Fikk ikke til å legge inn bilde med han, ingen av knappene fungerer:P Men dere får google han så ser dere hva jeg mener=)

Skrevet

Nå hjelper det lite om fyren har stått modell for Max Payne, om han ikke kan spille noe som er noe.

Mark Wahlberg er i mine øyne en gjennomført god skuespiller, i allefall innen denne typen film. Ser ikke noe galt i det valget over Gibbs.

Skrevet

Dette har jeg ventet lenge på å høre mer om. Trodde prosjektet var skrinlagt for lengst. Ser bra ut, og klisje eller ikke, jeg kommer til å forgude den som den fanboien jeg er ;) Lurer på hvor mange ganger jeg har spillt gjennom det første..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...