BigJaffa Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Spilling i kveld klokken 20.00? Eg er med, kaller meg for Sir_Hamster_Death
jeg_lyver_mye Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg ga meg... det lagga så ille på slutten der at våpenet mitt gikk opp og ned 1000 ganger...
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Samme her, über charge varte i en evighet også.
guttorm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Ikke for å gjøre Ueland ille til mote, men: Serverene er totalt ubrukelige, det er de verste jeg har vert borti av alle jeg har prøvd til nå. Det lagger så mye at nyrene løsner. Enten må det fikses, eller så kan dere like gjerne ta dem ned. Edit: Leif var her. Endret 15. november 2007 av guttorm
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ikke for å gjøre Ueland ille til mote, men:Serverene er totalt ubrukelige, det er de verste jeg har vert borti av alle jeg har prøvd til nå. Det lagger så så mye at nyrene løsner. Enten må det fikses, eller så kan dere like gjerne ta dem ned. merka ikkje noko eg..
Asdt Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ikke for å gjøre Ueland ille til mote, men:Serverene er totalt ubrukelige, det er de verste jeg har vert borti av alle jeg har prøvd til nå. Det lagger så så mye at nyrene løsner. Enten må det fikses, eller så kan dere like gjerne ta dem ned. Qft :/
guttorm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 merka ikkje noko eg.. Dette var i går. Med mindre det har skjedd noe radikale forandringer i løpet av dagen, så er dette tilfelle enda når en spiller på full server. Er klar over at mine poster virker uendelig negative, men det er bare sannheten:(
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 merka ikkje noko eg.. Dette var i går. Med mindre det har skjedd noe radikale forandringer i løpet av dagen, så er dette tilfelle enda når en spiller på full server. Er klar over at mine poster virker uendelig negative, men det er bare sannheten:( og eg spelte i går...
guttorm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 10-15 stk rømte serveren, skal vell noe til at det går galt hos så mange samtidig? tror ikke problemet ligger hos spillerene for å si det slik. Du var kansje ikke midt oppi de hardeste kamphandlingene akkurat i det laggen var på det verste.
Alt-Ctrl Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg satt alene oppå sentry gunnen min, det lagga så mye at det tok tre ganger så lang tid å oppgradere den. Det gikk fint helt til serveren vart full. Kanskje sette maks på 16 stk eller noe?
Bata Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Yarr.. Oppdaget ikke denne tråden før i dag. Skal teste serverne i helga, blir gøy!
guttorm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Utrolig kjipt å spille med så få. Er sinnsvakt morrsomt å spille på 32 players serverene. Dog usikker på hva som gjør at enkelte servere kan ha så mange spillere. Er det kun linjekapasitet som er nøkkelen?
jeg_lyver_mye Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg mener en TF2 server burde ha 24 spiller! det blir for ensomt med mindre! og da får vi liksom utnytta spille .
Ueland Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Source-server-programvaren klarer bare å utnytte en CPU, så begrensningen ligger desverre der
ashwa Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jepp når vi var samla fra GB så merka jeg ikke store problemer før vi var 20 stk.. det gikk liksom helt fint med 18-19 men med en gang det var 20 så gikk allt rakt åt helvete. Det var ingen med ping over 60 heller da det gikk ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå