Gå til innhold

Gamer.no stiller med Team Fortress 2-servere!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
En annen irriterende ting som skjer er at serveren bytter kart midt i en runde, ting bare stopper også kommer loade-skjermen opp og laster inn nytt kart. Er plagsomt.

Jupp. Det skjedde nå og fikk meg til å legge meg. En runde, så brettbytte. Evt. en runde, RED/BLU-switch og så brettbytte (med mindre det regnes i en standard runde :)).

(EDIT: Skulle selvfølgelig lagt det som edit inn i min forrige post, men er for trøtt til å klare å tenke på alt :-o)

Endret av norman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2fort er jo det dårligste mappet.. skulle riktignok vært flere CTF maps men 2fort er alt for lite og ender for ofte opp i stalemate..

Enig med deg der, dere burde fjerne 2Fort fra maplista. På mange servere jeg har spilt på så leaver halvparten når 2Fort kommer.. :hm:

Skrevet (endret)
Kjekt med stats fra GameTracker :)

Nais. Spurte på serveren igår om det var noen stats for serveren, men ingen visste.

Takk for heads up!

Når er det Top 10 Players kommer til å fungere?

Endret av Scotty
Skrevet

Jeg har samme problem som Crossfire. Gjelder på alle servere, ingen som har noen tips? (Ikke for å hijacke tråden, men tenkte jeg kunne spørre her først ;) )

Skrevet

jupp, kraftig lagg isted, så ille at det nesten ikke er mulig å spille.

Men prøver seff jevnlig i håp om at ting blir bedre.

Kaller meg ganske enkelt kristian når jeg spiller, har allerede sett en god del her fra GB\QA

Skrevet

Jeg og teks har spilt litt på gamer også, men blir for mye lag, så ender som oftest på wox serverne.

Litt rar lag egentlig, brukes servern til noe annet også? Tidvis går alt rent, også plutselig, på samme map, lagger alt hore.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Nå er CS office serveren lagt ned, grunnen den skapte lagg på TF2 serverne.. Håper det hjelper litt, det vil tiden vise.

Lagg hoppa, blir fikset.. Dette er kun en beta, folkens. ;)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jepp, bare understreker det.. Nå håper vi at det er litt mindre lagg, nå som en av CS serverne er fjernet.. ;)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

:p

Laggen blir fikset, og ikke lenge til betatiden er over, tenker jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...