Gå til innhold

Trenger hjelp ang Two worlds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann..

Installerte nettopp vista, og la inn two worlds, startet spillet, aktiverte det og sånn.. så gikk jeg inn og fikk lastet ned v1.5 service relase, og så skulle jeg spille, fikk da opp videoen på førsten når man trykker på ikornet, så fikk jeg frem der man lager ny bruker, men uansett hva jeg kaller meg så står det at nicket/kallenavnet/ ikke kan brukes, og at jeg må velge et nytt annet... ingenting fungerer av hva jeg skriver inn, kan ikke annet å gjøre enn å trykke på EXIT, hva skal jeg gjøre... Plizz hjelp meg noen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har Two Worlds version 1.4 + patch 1.4 og laste ned version 1.5, selvfølgelig patch 1.4 blir ubrukt. Du må ha patch 1.5 el ikke laster ned version 1.5 :whistle:

Skrevet

jeg la inn two worlds, så la jeg inn patch 1.5, den på litt over 1Gb.. da fikk jeg den feilen jeg beskrev helt øverst her.. så uinstallerte jeg det, og installerte det igjen så jeg fikk versjon 1.0, så patcha jeg til 1.4 da funka det... hvorfor funker ikke 1.5??

og hva er 1.5 service release egentlig??

Skrevet

det er en oppgradering som fjerner bugs og gjør spillet mer stabilt, og neon andre modifikasjoner. det andre kan jeg ikke svare på.

Skrevet

If you have a US, UK or AU version (PC) you don't need the Service Release 1.5!

Your version is already 1.5??+

Hva menes med det??

Når jeg går inn på spillet står det bare 1.4, ikke noe om 1,5.....

Skrevet
Noen som kan hjelpe meg ell??

Spillet fungerer med 1.4 lissom, men vil jo legge inn nyeste, som ser ut til å være 1.5... men hvorfor får ikke jeg lagt det inn? bør jeg ikke legge inn 1.5?

Jeg sliter med nøyaktig samme problem som deg... Jævla irriterende!

Hvor lasta du ned patchen?

Jeg lastet den ned fra gamershell.com...

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg er drit lei av å patche dette spillet nå. Det er tydelig at alt over 1.4 resulterer i den idiotiske menyen som ber om å skrive inn et navn, og avslår alt, samme hva. Jeg vet ikke om andre har merket det, men etter installasjonen av 1.4 funker ting forsåvidt litt bedre, men noe har gått veldig galt med halen til hestene, den ser jo ut som et voldtatt lakrissnøre. :nei: Uten patchen ser de normale ut, men tilgjengjeld er ridning hakkete. Noen som har en lur løsning på dette? Det er valget mellom pest eller kolera, dette.

Skrevet

Tror det var den første patchen som ikke virket helt som den skulle. Fjernet Two Worlds helt og holdent (iallefall så helt og holdent som man kan få slettet en fil på egenhånd), samt savegames og hele smæla, la inn på nytt, fikk tak i en ny patch et annet sted (husker ikke hvor i farten, googla etter det), og la inn på nytt. Nå ser det ut som det funker bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...