Kentinho Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Har gjort meg ferdig i Mexico og Las Vegas, er nå kommet til den demningen som de terroristene truer med å sprenge. Så har det seg slik at spillet ikke svarte helt til forventingene mine, så det har blitt liggende en stund nå, og så til problemet. I disse dager kommer jo både Mass Effect, Assasins Creed og Call of Duty 4. Skal i hvert fall ha to av disse spillene og da hadde det vært greit og gjort seg ferdig med spill som jeg har liggende. Så jeg lurer på om hvor lenge jeg ca. har igjen i spilletid?
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Demingen er siste del av spillet, vil tippe du har ca 1 time igjen eller litt mer=)
Litraphy Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis ikke en tittel som R6: Vegas ikke svarte til forventningene, så tror jeg ikke Call of Duty 4 er din greie heller.
Kentinho Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Hvis ikke en tittel som R6: Vegas ikke svarte til forventningene, så tror jeg ikke Call of Duty 4 er din greie heller. Kanskje ikke, men synes krigsspill er bedre enn sånne taktiske skytespill. Gears of War er favorittspillet, men du kan kanskje ikke sammenligne det med R6? Skal i hvert fall ha Assasins Creed, så får vi se med de to andre. Mass Effect virker lovende, selv om rollespill ikke er min greie.
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Aaaaa, greier ikke stoppe missilen
Kentinho Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Er det slutten?! Var sikkert på at jeg skulle få drepe den jævla svikeren! Argh! Jaja, nå er jeg klar for Assasins Creed
downsattack Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 en glitch er å ta cover mot døren når du er i heisen, så kommer du ut før alle fiendene har spawnet
Adriano Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er det slutten?! Var sikkert på at jeg skulle få drepe den jævla svikeren! Argh! Er vel det som kalles å legge til rette for en etterfølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå