bjorna89 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hallo. Har satt opp cs 1.6 server i linux nå, har lagt inn amx mode, med stats osv... Fin guide til dette er: Guide til Counter-Strike 1.6 Dedicated Server Linux Problemet mitt nå er at jeg vil ha wc3 mode på den, har google litt rundt men fant ingen guids som var noe.... Noen som kan dette? Evnt veit om en grei guid? Takk for svar. :] btw kjører server linux 7.04 uten noe grafisk.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Hei Borna89. Det finnes en egen tråd for Counter Strike her. I sticky( Nyttige tråder i CS-forumet *LES HER FØR DU SPØR*) finner du blandt annet Guide til CS: Source og 1.6 server i linux og GUIDE: Norsk Amx Mod, Superhero og WC3! + en rekke andre tråder. Ber moderator omå flytte tråden. Velkommen til forumet. (: Endret 8. november 2007 av Slettet-3t93k9
bjorna89 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 jaha, den guiden der er til windows! Jeg vil ha guide til linux 7.04 server(ikke noe grafisk)
haalo Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg vil ha guide til linux 7.04 server(ikke noe grafisk) Såvidt jeg vet, er 2.6.23.1 den siste stabile versjonen.
Demantios Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) du må nok hente ned wc3-pakka med wget og extracte den for så å flytte filene og konfigurere i vi Jeg vil ha guide til linux 7.04 server(ikke noe grafisk) Såvidt jeg vet, er 2.6.23.1 den siste stabile versjonen. Sant. Men han snakker jo om Ubuntu Server 7.04 Endret 9. november 2007 av PepsiCo
Jooakim Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) [standardsvar] Hei! I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter. Joakim. Endret 9. november 2007 av Jooakim
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Makan til dårlig flytting, har jeg aldri vært med om.. Dette er 5. gangen den flyttes, og 3. gangen den flyttes feil.. Denne skal postes i CS forumet.. Skjerp dere moderatorer..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå