cppdude Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 COD4 er et jævlig tøft spill, synnest det rett og slett er artig. Men opplever mer og mer CS-fanboys som syter og klager over spillet hele tia (buhu, kan ikke skyte headshots fra 500m avstand uten sikte)...don't like it, don't play it :-)
Griffin Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 COD4 er et jævlig tøft spill, synnest det rett og slett er artig. Men opplever mer og mer CS-fanboys som syter og klager over spillet hele tia (buhu, kan ikke skyte headshots fra 500m avstand uten sikte)...don't like it, don't play it :-) Så er det så mange sytere... Selv liker jeg å spille litt taktisk... løpe fra en dekning til en annen... Får temmelig bra kill/death ratio på det... Samtidig så legger jeg ut ett par claymore's på strategiske plasser og har martyrdom... Martyrdom er faktisk veldig lett å unngå... det er utrolig sjelden jeg blir tatt ut på det...men det irriterer visstnok en del... Er ikke så glad i den såkalte "noobtube", men det er vel bare den som mangler.. Jeg mener... liker du ikke spille litt taktikk, så er faktisk Unreal Tournament ett godt alternativ for de som bare vil løpe og spraye... Heldigvis så er jeg ikke der for andres underholdning... de andre er der for å få opp kill/death ratioen min...og de gjør en god jobb
BonoU2 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ingenting er mer digg enn å eie campernoobs som deg i CoD4.
TheExcalibur Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er noob:( Enda men etterhvert som jeg setter meg ned med spillet (som jeg aldri har gjort før enda) Blir jeg god. Da kan jeg vel kjøre 2 eller 3 vanskelighetsgrad i single - player.
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har bare et kjapt spørsmål. Når du er rank 55, hvordan starter du på nytt? Er det ikke noe du må skrive i console?
andi_c Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hvis du har PC så lager du bare en ny profil... Endret 9. februar 2008 av andi_c
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg mener prestigue mode, eller hvordan det skrives. Så jeg kan få Golden AK også videre.
Griffin Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ingenting er mer digg enn å eie campernoobs som deg i CoD4. Hehe... Jo da... Heldigvis sjelden jeg blir noe særlig "eid"... Jeg mener prestigue mode, eller hvordan det skrives. Så jeg kan få Golden AK også videre. Du må fullføre alle Assault Challengene for å få Golden AK... Prestige mode er som tidligere nevnt forbeholdt konsoll...dessverre... Håper det kommer en patch som gir pc versjonen denne muligheten også snart...
Mr_Tiger Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Hvordan tar jeg screenpic med pb(punkbuster)av meg selv og andre?
steinar2000 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kjøpte spillet i dag. Har så vidt kommet igang med det, men førsteinntrykket er bra.
MetroN Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Etter den nyeste patchen blir jeg kastet ut av enhver server jeg går inn på. Faens punkbuster!
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har et lite problem. På noen av serverene jeg går inn på (de fleste) ser jeg ikke XP baren, kartet eller nightvision-logoen, claymore-logoen, en granat som er nærme meg, logoen osv. Dette skjer på 3/4 servere jeg går inn på. Ganske irriterrende å måtte gå inn på 4 forskjellige servere for å kunne se alle logoene. Noen som vet problemet?
Kjøleskapmannen Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Har et lite problem. På noen av serverene jeg går inn på (de fleste) ser jeg ikke XP baren, kartet eller nightvision-logoen, claymore-logoen, en granat som er nærme meg, logoen osv. Dette skjer på 3/4 servere jeg går inn på. Ganske irriterrende å måtte gå inn på 4 forskjellige servere for å kunne se alle logoene. Noen som vet problemet? Noen servere har HUD av. Endret 9. februar 2008 av RedSniper
hifiking Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har et lite problem. På noen av serverene jeg går inn på (de fleste) ser jeg ikke XP baren, kartet eller nightvision-logoen, claymore-logoen, en granat som er nærme meg, logoen osv. Dette skjer på 3/4 servere jeg går inn på. Ganske irriterrende å måtte gå inn på 4 forskjellige servere for å kunne se alle logoene. Noen som vet problemet? Det heter hardcore-mode. Skuddene er kraftigere også. Mer spennende versjon av multiplayeren.
Griffin Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har et lite problem. På noen av serverene jeg går inn på (de fleste) ser jeg ikke XP baren, kartet eller nightvision-logoen, claymore-logoen, en granat som er nærme meg, logoen osv. Dette skjer på 3/4 servere jeg går inn på. Ganske irriterrende å måtte gå inn på 4 forskjellige servere for å kunne se alle logoene. Noen som vet problemet? Det er ikke ett problem... Det er løsningen Du går inn på Hardcore servere. Dvs. all HUD er borte og alle skuddene gjør større skade... Du kan plukke folk lettere fra større avstander.. Spiller stort sett bare HC...
Mann20 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Jeg har CoD4 på PC, men har et fryktelig irriterende problem: Ca hvert 10-15 sekund, kommer et lag hvor alt går hakkete, som varer i ca 2-3 sekunder. Så og si umulig online, siden jeg alltid blir drept mens dette lagget er. JEG SETTER STOR PRIS PÅ OM NOEN PRØVER Å HJELPE MEG!!!
kenny480 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har spilt Call of Duty 4, og jeg må si det var en godt gjennomført spill. Den banen når du er sniper man, er veldig bra laget, fram til du blir stormet ned av soldater mott slutten av spillet.også første bane på båten er veldig godt gjennomført. Men her stopper det. Resten av nivåene er ting man har sett før, bare gjort litt mer "intenst". Jeg synes er svakheten til spillet er at det kommer liksom en uendelig storm av fiender og de slutter ikke å komme om du står på samme sted. Du må ryke fram for at de skal "forvinne" og det gjør at de mister litt av realismen og det lile ekstra som spillet kunne trengt. For spillet for mind del er ikke orginalt, ikke super morsomt. Og det at det liksom skal være i framtiden merket jeg ikke så mye til. Man kriger forsatt i skoger og glamte nedlistte hus, akkurat som i de foregående spillene. Det er bare våpnene som er nytt egentlig. Jeg leser at spillet får mange "Game of the Year" og det forstår jeg ikke!? Spillet er som sagt ikke dårlig, men det er langt i fra året spillet etter min mening. Hva er så din mening? Selv om SP delen er kort kan INGEN spill måle seg med hvor bra og gjennomført CoD4 er.. Det er nå min mening =) Gleder meg til nye PC-en kommer så skal jeg spille som bare det
bBax1 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 har akkurat bestilt spillet idag. Om et par dager ligger det i postkassa. Gleder meg sykt til å spille det nå. Forventingene mine er skyhøye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå