Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns egentlig det er endel issues.

mapsa er litt for små. særlig for sniping.

burde vært litt raskere reaksjon slik at man kan komme seg i dekning. man beveger seg litt for sakte for å dø så raskt.

burde vært moduser uten fly og helikopter.(finns det?)

skulle vært litt mere frihet for bevegelse.

kunne gjerne byttet ut et par av våpnene.

par småting til men ellers et morsomt spill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet demoen og må si at grafikken var imponerende bra til å være på lav innstilling. Som ODIN nevner er det noe guffent med bevegelsen, man hekter seg på en måte enkelt fast, alt går ikke så glatt som i Battlefield 2.

Jeg håper bare skjermkortet (Gforce 7600gs) klarer å drive meg fram på nett.

Skrevet
syns egentlig det er endel issues.

mapsa er litt for små. særlig for sniping.

burde vært litt raskere reaksjon slik at man kan komme seg i dekning. man beveger seg litt for sakte for å dø så raskt.

burde vært moduser uten fly og helikopter.(finns det?)

skulle vært litt mere frihet for bevegelse.

kunne gjerne byttet ut et par av våpnene.

par småting til men ellers et morsomt spill

Mener og tro at server eieren kan stille inn innstillinger atter hva han måtte ønske. Har dog aldri vert å en server uten heli attacks.

Skrevet

ikke jeg heller men slik som det er nå er det alt for lett å kalle inn fly og helikopter.

burde vært 10 eller 15 kills før man fikk det

Skrevet

Nå har jeg spilt en del timer, og den er noen brett som jeg liker: Downpour, Overgrown, Crossfire, Block og Strike. Jeg spiller bare HC og Free For All eller Search and Destroy.

Spesielt Overgrown er jo et bra sniperbrett, om man ikke legger seg på de opplagte stedene.

Bruker stort sett kun m14 med rødpunkt og MP5 med lyddemper.

Skrevet

Personlig syntest jeg CoD er nokså random. F eks hvis en spurter og møter en fiende som går er det da nesten umulig for han som sprang og drepe fordi det tar alt for lang tid og stoppe evt. scope og så skyte. Tror jeg holder meg til TF2 :)

Skrevet
Personlig syntest jeg CoD er nokså random. F eks hvis en spurter og møter en fiende som går er det da nesten umulig for han som sprang og drepe fordi det tar alt for lang tid og stoppe evt. scope og så skyte.

Det kalles realisme :thumbup:

Skrevet (endret)
Personlig syntest jeg CoD er nokså random. F eks hvis en spurter og møter en fiende som går er det da nesten umulig for han som sprang og drepe fordi det tar alt for lang tid og stoppe evt. scope og så skyte.

joa men det er ikke realisme når man skyter en kar i hue og dør etterpå fordi det spretter opp en granat av lomma hans. det er alt for mye random kills i cod 4.

spillet er litt for ujevnt.

Endret av (ODIN)
Skrevet

joa men det er ikke realisme når man skyter en kar i hue og dør etterpå fordi det spretter opp en granat av lomma hans. det er alt for mye random kills i cod 4.

Man lærer seg fort at man ikke må løpe over nyskutte lik eller løpe rundt hjørner. CoD4 er mye et snike og campe spill, man kan gjemme seg overalt. Synes også det har blitt mindre av randomnadesene i det siste.

Skrevet (endret)

Man lærer seg fort at man ikke må løpe over nyskutte lik eller løpe rundt hjørner. CoD4 er mye et snike og campe spill, man kan gjemme seg overalt. Synes også det har blitt mindre av randomnadesene i det siste.

Syns fortsatt det er for mye random. I fps-spill skal det trengs refleks og aim selvsagt. I CoD er et som oftest den som er klar/camper som vinner. Sikkert noe som liker dette bedre, men.

Endret av BlåseJobb
Skrevet

Uenig i at det er vanligvis er camperen som vinner. Radaren viser jo hvor de camper. Lett å ta dem hvis de holder seg til et spesielt sted.

Skrevet
Uenig i at det er vanligvis er camperen som vinner. Radaren viser jo hvor de camper. Lett å ta dem hvis de holder seg til et spesielt sted.

Radaren viser kun folk som lager lyd og det vins perks som fjerner deg fra radaren.

Skrevet

nettopp ferdig med en runde td. døde 5 ganger på rad av nades airstrike å helikopter. fikk ikke fyrt av et skudd. ganske frustrerende. i allefall for en ratiohore som meg.

Skrevet

Radaren viser kun folk som lager lyd og det vins perks som fjerner deg fra radaren.

Nei, radaren viser også alle hvis du får 3 kills på rad. Men ja, det finnes perks mot denne "skannen", men banene er ikke store nok til at en camper kan gjemme seg for alltid.

Og de fleste campere holder ikke igjen når en fiende går forbi, dermed avslører de seg :)

Uansett, kan vi definere camping? Jeg spør; hva er camping? Hvor går grensen mellom camping og ikke-camping?

Skrevet

Nei, radaren viser også alle hvis du får 3 kills på rad. Men ja, det finnes perks mot denne "skannen", men banene er ikke store nok til at en camper kan gjemme seg for alltid.

Og de fleste campere holder ikke igjen når en fiende går forbi, dermed avslører de seg :)

Uansett, kan vi definere camping? Jeg spør; hva er camping? Hvor går grensen mellom camping og ikke-camping?

Camping er vel viss du sitter lenge på samme plass og venter på fiender.

Dersom man ser eller hører noen komme er det ikke camping og sette seg ned og vente??

Skrevet
Camping er vel viss du sitter lenge på samme plass og venter på fiender.

Dersom man ser eller hører noen komme er det ikke camping og sette seg ned og vente??

Jeg vet ikke helt med den siste.

Hvis du løper videre, vil jeg ikke direkte kategorisere det som camping.

Skrevet

Har ingenting imot camping... For meg er det en del av spillopplevelsen å spille litt taktisk... Ikke å ligge på samme sted nødvendigvis hele runden, men å stoppe opp her og der og rykke framover noe safe...

De som har så mye imot at folk gjemmer seg bak noe dekning kan heller spille Unreal Tournament... Det er mer spring og skyt...

Det som derimot er slitsomt er whining... Folk som suger og det er alle andre sin skyld... Hacker, cheater, camper...

Skrevet

Blir også heeeelt GAL av airstrikes, spesielt på åpne maps som Crossfire, Downpour etc. Burde være mulighet for å skru det av iallfall på noen servere. Har pr nå 900 fler deaths enn kills. Mange av de kommer av airstrike og heli xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...