Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ingen overraskelse.

Så det er ikke bønn. Selv med nyeste drivere installert vil ikke spillet fungere?

Det bekreftes... kun gammel sort magi kan få det skjermkortet til å kjøre det spillet.

Sjela eller ett eller annet som betaling for dette...

Da er det betraktelig rimeligere å investere i Dette

Evt. dersom du har AGP: Dette

Ikke at disse kortene nødvendigvis er noe optimale, men bare for å vise at det trenger ikke koste sjela... :thumbup:

Lykke til!

Endret av Griffin
Skrevet

Personlig synes jeg det var mye mer moro i å spille på Veteran enn på Easy. Det var utrolig vanskelig til tider, og man dør ofte, men dermed er også mer givende når man klarer oppdraget. Og isteden for å løpe rundt som en udødelig Superman, må man bruke dekning hele tiden. Det synes ihvertfall jeg var kjemepartig!

Skrevet

Starta selv på veteran idag. Mye bedre, men ikke så umulig som enkelte skal ha det til. Gleder meg til å fortsette. Fullførte to oppdrag.

Noen som vet om mindre punkbuster problemer i 1.4 patchen eller?

Skrevet

Utrolig overrasket over hvor bra demoen kjører på den tre år gamle laptopen min. Trodde det knapt skulle være spillbart, men flyter bra i høye settings. Har Pentium M 1.6 GHz, 1 GB RAM, ATI X700, Win XP.

Når det er sagt så får jeg en "been there, done that"-følelse rent gameplaymessig. Er det noe nytt og spennende med spillet som ikke kommer fram i demoen?

Gjest medlem-105082
Skrevet
Når det er sagt så får jeg en "been there, done that"-følelse rent gameplaymessig. Er det noe nytt og spennende med spillet som ikke kommer fram i demoen?

Nope.

Skrevet

Hyggelig å se at jula har inntatt COD også. Morsomt med Julepyntet-versjon av MP kartet "Crash" som fulgte med i siste patch. Og det er selveste nissefar som slipper bomber når man kaller inn airstrike, hehe.

Skrevet

haha, det var litt av en video...lo godt når han tok livet sitt på slutten av filmen...fikk meg til å tenke tilbake på den sagen "skyter meg på julaften det blir et jævla smell etc etc" :p bar at han her tok en granat og hoppet på den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...