Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Blir spennende å se om VG går videre med dette,

jeg er i alle fall helt overbevist om at noen vil gå hardt til verks på Studentkortets bakmenn, og den økende misnøyen med Nutel som mange her også er vitne til...

 

Er jo bare synd at både Studentkortet og Nutel kategorisk unngår alt av kritiske spørsmål, men er vel ikke annet å forvente når kritikken er korrekt og dokumentert....

 

Får håpe et seriøst selskap som OneCall kan tilby noe slikt istedet, og da ikke kun selge det gjennom et selskap med svindel-tiltalte som bakmenn!

9575657[/snapback]

 

Mulig det bare er meg, men jeg har ikke merket noe økende misnøye til Nutel.

 

Hva som er dokumentert kritikk mot Nutel, at de benytter seg av studentkortet, eller at de har brukt litt lengre tid enn forventet på å få portert nye kunder over til sitt nye student abb?

 

Alle dine innlegg her på forumet går vel ut på å være kritisk til Nutel og spre missnøye? Er det noe som virker suspekt her synes nå jeg at det heller er dine innlegg enn Nutel sitt nye tilbud til studenter.

 

Når det kommer til Nutel og tvangsoppløsning som her blir nevnt så er vel dette ordnet opp i for lenge siden, og var vel i grunn en liten bagatell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har ikke fått noen form for tilbakemelding dessverre.

 

Leste også om at de reklamerte for ISIC- kortet i den artikkelen.

 

Sjekket ut de norske rabattene, og det er akkurat de samme som man får ved bruk av norsk studentkort. I tillegg får man rabatt flere steder med et vanlig studentkort.

 

Men da skal det understrekes at dette hovedskaelig er ment internasjonalt, om de har noen bedre avtaler i utlandet vet jeg dessverre ikke.

 

Et varsel om tvangsoppløsning er etter min mening ille nok. Men det ordnet seg visstnok for Nutel.

 

For å si det ærlig er jeg mer skeptisk ovenfor studentkortet.no enn Nutel.

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om VG går videre med dette,

jeg er i alle fall helt overbevist om at noen vil gå hardt til verks på Studentkortets bakmenn, og den økende misnøyen med Nutel som mange her også er vitne til...

 

Er jo bare synd at både Studentkortet og Nutel kategorisk unngår alt av kritiske spørsmål, men er vel ikke annet å forvente når kritikken er korrekt og dokumentert....

 

Får håpe et seriøst selskap som OneCall kan tilby noe slikt istedet, og da ikke kun selge det gjennom et selskap med svindel-tiltalte som bakmenn!

9575657[/snapback]

 

Mulig det bare er meg, men jeg har ikke merket noe økende misnøye til Nutel.

 

Hva som er dokumentert kritikk mot Nutel, at de benytter seg av studentkortet, eller at de har brukt litt lengre tid enn forventet på å få portert nye kunder over til sitt nye student abb?

 

Alle dine innlegg her på forumet går vel ut på å være kritisk til Nutel og spre missnøye? Er det noe som virker suspekt her synes nå jeg at det heller er dine innlegg enn Nutel sitt nye tilbud til studenter.

 

Når det kommer til Nutel og tvangsoppløsning som her blir nevnt så er vel dette ordnet opp i for lenge siden, og var vel i grunn en liten bagatell?

9577041[/snapback]

 

Svortevik:

Jeg er langt mer skeptisk til Studentkortet enn Nutel, men min misnøye med Nutel har gått på at de konsekvent har avstått fra å svare på alle "kritiske" spørsmål som er fremmet av ulike brukere her, noe jeg mener de burde ta seg tid til å gjøre - når de er her inne hver dag, og svarer på en rekke andre spørsmål...

For det andre har Wormdahl i Nutel stått frem i media og sagt at de må bremse veksten, da kan man jo også undre hvorfor man lanserer et slikt tilbud. I samme intervju ble hun spurt om når Nutel måtte gå til investorene for å be om mer penger (altså når pengekassa var tom), her var vel svaret ca 3 måneder...

At du ser på Nutel sin kredittrating som en bagatell er jeg vel heller ikke helt enig i, sannsynligvis heller ikke banker som gir ut lån, kreditter osv til selskap - da er den ALFA OMEGA!

Når "Ledelse" også står som "Tvilsom", synest jeg jo det også er noe pussig...

For det tredje har jeg vært kritisk til at Nutel har valgt å kun tilby dette gjennom Studentkortet - et verdiløst kort der man loves rabatter som ikke engang er ferdigforhandlet - og der grunderne skal i rettsalen tiltalt for svindel (les: "robbet nordmenn for sparepengene sine")...

 

Jeg synest abbonementet Nutel har kommet med er veldig spennende, men jeg skulle ønske de kunne tilby det til alle landets studenter uten at man blir påtvunget å kjøpe dette verdiløse kortet...

Lenke til kommentar

noen som har fått det..?

 

jeg ringte studentkortet nå og fikk beskjed om at jeg var på listen over utsendelser idag. så jeg får det imorgen eller rett over helgen.. men så var det enda ikke portert!

 

Det kunne ta litt tid det også! Herregud makan til useriøst firma ass

Endret av dordar
Lenke til kommentar
noen som har fått det..?

 

jeg ringte studentkortet nå og fikk beskjed om at jeg var på listen over utsendelser idag. så jeg får det imorgen eller rett over helgen.. men så var det enda ikke portert!

 

Det kunne ta litt tid det også! Herregud makan til useriøst firma ass

9586189[/snapback]

 

Jeg har venta i spenning ganske lenge nå..

Skulle ha nytt nr også, ikke noe portering. Men det ser ut som at det også vil ta like lang, eller aldri?

Kjedelig å miste de 399,- kronene uansett.

Lenke til kommentar
noen som har fått det..?

 

jeg ringte studentkortet nå og fikk beskjed om at jeg var på listen over utsendelser idag. så jeg får det imorgen eller rett over helgen.. men så var det enda ikke portert!

 

Det kunne ta litt tid det også! Herregud makan til useriøst firma ass

9586189[/snapback]

 

 

dordar, du burde vel egentlig bare være glad for at de passer på å ikke portere nummeret ditt før du har fått SIM-kortet, for ellers ville du stått uten telefon helt til SIM-kortet kom frem til deg.

Lenke til kommentar

Okey folkens.. Hvorfor er dere så utrolig negative for dette, var vell i dere som i første omgang som ble med på dette?

 

Uansett, Nutel har litt problemer med å få opprettet abo til så mange bestillinger de har fått, ja de burde kanskje satt flere folk på saken, og dette har dem gjort. Men ting tar dessverre litt tid.. De hadde ikke regnet med at dette skulle ta så fort av, men man lærer vell av feil? Gjør man ikke?

 

Det med studentkoret er greit nok, men hvorfor så mye klaging på det? Ja, jeg har lest at eieren har tullet litt med dette før, men dette er noe helt annet. Husk at det eneste dere har med studentkortet å gjøre er bestillingen av KillBill Student, alt annet kan man egentlig glemme.. Nutel bruker dette fordi at de sparer tid på å sjekke opp ALLE studenten, så de leverte denne jobben til noen andre, nettopp for å spare tid.. Og folkens, dere får abo. men når det vet man ikke, uansett så kommer dere til å spare flere hundrekorner på dette senere, så jeg hadde bare smurt meg med tålmodighet. Og en ting til, 399.- er det så utrolig mye om dere får 800 kr av nutel hver eneste mnd? Tviler.

Lenke til kommentar
Okey folkens.. Hvorfor er dere så utrolig negative for dette, var vell i dere som i første omgang som ble med på dette?

 

Uansett, Nutel har litt problemer med å få opprettet abo til så mange bestillinger de har fått, ja de burde kanskje satt flere folk på saken, og dette har dem gjort. Men ting tar dessverre litt tid.. De hadde ikke regnet med at dette skulle ta så fort av, men man lærer vell av feil? Gjør man ikke?

 

Det med studentkoret er greit nok, men hvorfor så mye klaging på det? Ja, jeg har lest at eieren har tullet litt med dette før, men dette er noe helt annet. Husk at det eneste dere har med studentkortet å gjøre er bestillingen av KillBill Student, alt annet kan man egentlig glemme.. Nutel bruker dette fordi at de sparer tid på å sjekke opp ALLE studenten, så de leverte denne jobben til noen andre, nettopp for å spare tid.. Og folkens, dere får abo. men når det vet man ikke, uansett så kommer dere til å spare flere hundrekorner på dette senere, så jeg hadde bare smurt meg med tålmodighet. Og en ting til, 399.- er det så utrolig mye om dere får 800 kr av nutel hver eneste mnd? Tviler.

9599417[/snapback]

 

Jeg tar poenget ditt, men det er fortsatt alt for dårlig av Nutel å ikke informere oss som har bestilt, om at det vil ta lengre tid enn antatt. Det bør ikke være så veldig vanskelig å sende en mail.

Lenke til kommentar

Jeg trenger tips til hva jeg skal gjøre. Fikk også denne meldinen forrige tirsdag, om at pinkort ble sendt ut. Har ikke fått noe enda. Har vært uten mobil i en måned nå, 4 uker siden jeg bestillte KillBill student. Holder ikke ut lenger.

 

Skal jeg bestille Onecall nå med en gang, eller vente enda lenger? Er ganske desperat etter mobil. Har ikke fått svar på en eneste av de seks mailene jeg har sendt Nutel.

 

Hva ville dere gjort? Ventet enda lenger, uten å vite om pinkortet kommer i morgen eller et halvt år, eller bestillt Onecall med en gang?

Lenke til kommentar

Hvis dere leser ene artikkelen jeg linket til i min email, går det klart fram der at Nutel måtte i følge dem selv sette "bremsene på" siden de ikke hadde kapasitetsproblemer. Dette var i august.

 

Når dem da starter med student fordelen sin, sier det seg litt selv at de hart underkapasitet. Noe treg levering også kan tyde på.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Som tidligere informert beklager vi denne leveringstiden som skyldes veldig pågang av nye kunder på samtlige av våre mobilabonnement.

 

Store mengder SIM-kort er på vei i posten nå. Det pakkes og sendes ut fortløpende!

 

Takk for tålmodigheten!

 

Hilsen oss i KillBill Nutel

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar

dere forteller oss at simkortet er blitt sendt ut. det fikk jeg bekreftet forrige uke. Nå er det gått 1 uke og så sier dere at de blir sendt ut nå? Hvorfor lyver dere til oss forbrukere? Omdømme til Nutel og studentkortet er så lav nå, at dere tåler ikke mange flere slike saker før dere er nødt til å legge ned!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...