Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Syntes det blir spennende å se om jeg får simkortet med medfølgende abonnement jeg. I går fikk jeg høre fra en fyr over pm, som hadde ringt nutel, at det ikke var noen som hadde fått dette abonnementet enda, og de visste heller ikke når de begynnte å sende ut sim-kort.

 

Noe uryddig at de kommer i denne tråden og sier at det tar 2 til 3 uker, når de ikke kan holde det. Jeg har i dag ventet 3 uker og 2 dager.

 

Det er også vanlig at man får en melding om når gammelt sim-kort slutter å funke og slikt, men jeg har ikke hørt et pip etter at jeg fikk ordrebekreftelsen på abonnementet for 3 uker siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes det blir spennende å se om jeg får simkortet med medfølgende abonnement jeg. I går fikk jeg høre fra en fyr over pm, som hadde ringt nutel, at det ikke var noen som hadde fått dette abonnementet enda, og de visste heller ikke når de begynnte å sende ut sim-kort.

 

Noe uryddig at de kommer i denne tråden og sier at det tar 2 til 3 uker, når de ikke kan holde det. Jeg har i dag ventet 3 uker og 2 dager.

 

Det er også vanlig at man får en melding om når gammelt sim-kort slutter å funke og slikt, men jeg har ikke hørt et pip etter at jeg fikk ordrebekreftelsen på abonnementet for 3 uker siden.

9518049[/snapback]

 

jalejale: Noen får sim-kortene, andre får de ikke når de skal, Nutel lar være å svare på kritiske spørsmål, selv om de har vært inne og lest denne tråden hele veien....

Kredittverdigheten så jo ikke spesiellt lovende ut hos de, så hvor lenge de holder seg på bena blir jo spennende å se...

Lenke til kommentar

Bestilte for 3.5 uker siden, sendte i dag en mail:

Heisann.

Jeg har bestillt et abonnement for tre og en halv uke siden. Hvor lang tid tar det å få simkortet?

Orderenummeret er: XXXXXXX

 

Fikk dette til svar: (det tok under 30min å få svar)

Hei Jarle XXXXX, Vi takker for deres henvendelse. KillBill Nutel har lansert noen av markedets mest spennende telecom produkter,og har derfor ekstra stor kundevekst i øyeblikket. Dessverre har vi noeleveringstid på SIM-kort i øyeblikket. Du vil motta SIM-kort til din folkeregistrerte adresse i løpet av 2-3 uker. Vi beklager den ekstra ventetiden! Takk for at du har valgt KillBill Nutel!

 

Rimelig standard-svar... Betyr det at jeg må vente enda 2 til 3 uker?

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Bestilte for 3.5 uker siden, sendte i dag en mail:
Heisann.

Jeg har bestillt et abonnement for tre og en halv uke siden. Hvor lang tid tar det å få simkortet?

Orderenummeret er: XXXXXXX

 

Fikk dette til svar: (det tok under 30min å få svar)

Hei Jarle XXXXX, Vi takker for deres henvendelse. KillBill Nutel har lansert noen av markedets mest spennende telecom produkter,og har derfor ekstra stor kundevekst i øyeblikket. Dessverre har vi noeleveringstid på SIM-kort i øyeblikket. Du vil motta SIM-kort til din folkeregistrerte adresse i løpet av 2-3 uker. Vi beklager den ekstra ventetiden! Takk for at du har valgt KillBill Nutel!

 

Rimelig standard-svar... Betyr det at jeg må vente enda 2 til 3 uker?

9529461[/snapback]

 

Hei!

 

Vi prøver å følge litt med her på diskusjonene!

 

KillBill Nutel har i øyebelikket noe ekstra leveringstid grunnet stor kundevekst. Vi øker nå kapasiteten, og dette vil bedre seg i løpet av kort tid!

 

Takk til alle dere her på forumet som har bestillt våre produkter! Minner om at vi kun sender SIM-kort til folkereg. adresse. Gi vår kundeservice beskjed dersom du IKKE bor på denne adressen, så unngår du ekstra unødvendig ventetid.

 

Svar på tidligere spørsmål: Vi benytter Telenor Mobil sitt mobilnett i Norge. Nutel AS er registrert hos Post- og Teletilsynet.

 

Send oss gjerne e-post om vi kan bistå med spørsmål - [email protected]

 

Hilsen alle oss i

KillBill Nutel

Endret av KillBill_Nutel
Lenke til kommentar
Er det større sansynlighet for å få svar her på forumet? Sendte mail for to uker siden, har enda ikke fått svar.

 

Noen som har vurdert å heve kjøpet?

9544479[/snapback]

 

Ja jeg har. Sendte mail til kundeservice fordi jeg har jo betalt for abonnementet og ikke fått noe sim kort.

 

Fikk dettte til svar:

 

Hei XXX,

 

Vi takker for deres henvendelse.

 

Da dette abonnementet ikke er helt klart enda kan jeg ikke gi deg en eksakt

dato enda, beklager dette.

Ha en god helg :)

 

Jeg har svart at dette er veldig uprofft, og hvis jeg ikke får en eksakt dato vil jeg ha pengene igjen og bytte til onecall.

Lenke til kommentar
Er ikke abonnementet som de reklamerer for klart ennå? Hmm, dette blir litt på kanten synes jeg. Veldig useriøst. Kanskje det ikke blir noe av det, og de beholder pengene deres

9548286[/snapback]

 

Jeg fikk raskt svar fra kundeservice. Det kan se ut som det har vært en missforståelse, så jeg velger å ikke avbestille anonnementet:)

 

Hei XXX

Vi ber deg se bort fra tidligere e-post fra oss. Det lå inne en bestilling på

din "navnebror" på IP-telefoni fra oss, hvor leveringstidpsunkt enda ikke er

klart.

 

Vedr. din bestilling på KillBill Student vil du motta SIM-kort i løpet av 1-2

uker. Dato & klokkeslett for portering vil du få tilsendt per SMS.

 

Vi har grunnet veldig stor kundevekt noe ekstra leveringstid på SIM-kort.

Beklager dette!

 

Takk for at du har valgt KillBill Student, vi ønsker deg lykke til med årests

studier og ditt nye mobilabonnement!

 

 

Med vennlig hilsen

Nutel Kundeservice

Lenke til kommentar
Venter jeg også _FeNiX_ ... Og til mandag har jeg ventet 4 uker.

Ikke har jeg fått noen SMS om når porteringen skal skje heller... Føler meg glemt.

9550798[/snapback]

 

Jeg fikk en sms der det stod noe om at bestilligen ikke var ok, ringte kundeservice og spurte hva som var feil. Og de skyldte på visakortet mitt, men saken er den at jeg krysset av for å få giro i posten for å betale de 399,- kronene. Men etter å ha snakket med kundeservice bestilte jeg på nytt igjen, 2 uker siden nå cirka, og betalte da med visa-kort. Kunne faktisk ikke se at man kunne få en giro, har de fjernet den muligheten?

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...