Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for din henvendelse.

 

Vi som andre, må leve med media og deres spekulasjoner.

Du vil som kunde i Nutel bli 100% ivaretatt.

Dersom det skulle bli endringer i vår organisasjon som vil påvirke ditt

kundeforhold vil du bli informert om dette.

 

Benytter anledningen til å takke for at du er KillBill Nutel kunde og ønsker

deg en god dag.

 

Med vennlig hilsen

Nutel Kundeservice

Siri Stokke

 

 

Dette fikk jeg til svar når jeg sente dem mail

Lenke til kommentar

det var det jeg viste.

 

Det ender med at de går konkurs vi taper de 400 kronene, og sitter med et ubrukelig studentkort abonnement..

 

Så blir vi sikkert enten solgt videre til noe annet som krever at vi flytter over til et dyrt abonnement.. eller så må du bytte abonnement og tape pengene du allerede har betalt..

 

Svindel!

Lenke til kommentar
"Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli koblet fra mobilnettet 17. Des, fordi deres mobilleverandør Nutel AS ikke har oppfylt betalingsforpliktelser overfor Ventelo..."

 

FY FAEN!

 

 

Kva abonemang har du?

 

Eg har killbill student og har ikkje fått den, men fekk nettop:

 

Kjære Nutel kunde. Ventelo har sendt dere en melding hvor de ber dere om å bytte leverandør. årsaken er at vi er nær ved å inngå en avtale med en annen aktør. Vent to dager og vi har en bedre løsning til deg. Vi beklager ubehagelighetene dette medfører. vi vil selvfølgelig kompensere deg. Med vennlig hils..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...