Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Baldurs Gate 2 er da ganske massivt det og? Hmmm, men lengst blir vanskelig å si siden det spørs hvordan du regner det, og det vil jo variere fra person til person.
Kvass Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg brukte godt over 120 timer på å fullføre Final Fantasy x, da gjorde jeg riktignok stort sett alt det ekstra dvs. skaffe hver character epic våpenet deres osv. Husker jeg ble rimelig irritert da jeg akkurat skulle til å kverke Yu Yevon og bestemte meg for å ta en pause, jeg gikk inn og skulle save og da bestemte den ekstremt smarte kameraten min seg for å trekke ut memory cardet mitt og dermed ble saven sletta og jeg den eneste saven jeg hadde igjen var på 80 timer spillt. Teknisk sett runda jeg aldri spillet fordi jeg gadd ikke å spille opp igjen 40 timer... Argh irriterer meg fortsatt selv om det er flere år siden nå. Endret 7. november 2007 av Kvass
Mr.Anglevik Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Morrowind er eit laangt spill, så syykt mange quest's, og gothic 2, der eg brukte nermere 60timer på en "save, kan gjennomføres 3 forskjellige måter og så.. kan legge mye tid i det;)
Morfiril Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Brukte meget lang tid på å runne Might & Magic 6, men eg var ikke så gammel på den tiden så det er mulig andre er kjappere enn meg.
AvidGamer Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Baldurs Gate 2 har rundt (om ikke over) 250 timer av spilling om jeg husker korrekt....avhening av dine valg i spillet. Tror det er det lengste spillet jeg har kommet over. (med expansion) EDIT: Jepp står "With over(!) 250 hours of gameplay" på eksen.....damn.... Endret 7. november 2007 av AvidGamer
InsainX Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 1881 faktisk? Final Fantasy vil jeg si. Brukte 30 timer når jeg løp rett gjennom nummer 7, rundt 120 timer når jeg bestemte meg for å gjøre alt. Final Fantasy X brukte jeg rundt 150 timer på. Menmen, dette er jo bare personlige data. Har ikke hørt om en sånn undersøkelse, men 1881 er vell ikke beste plassen å spørre:P
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Brukte 80'ish timer på FFX, mitt første JRPG Holder meg fortsatt til Baldurs Gate 2, med expansion. AvidGamer, har eksen din 250 timer med gameplay? O.o
Reeve Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Første gangen jeg prøvde3 å spille Super Mario 64 og få alle de 120 stjernene gikk det en del timer Men det er nok langtifra det lengste spillet som finnes...
Berengal Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kva med Civilization *? Det er ikkje noko historie anna enn den du lagar sjølv, men det er singleplayer (at the core), og å bruka lang tid på eit slikt spel der ein eigentleg ikkje har noko fast mål må vel seiast å vera ganske imponerande. Kan slenga inn x3 (einaste i serien eg har spelt) òg. Dette er spel eg har begynt på fleire gonger, og som kvar gong har tatt rundt 100 timar før eg har gått lei, noko som gjer ca 1500 timar til Civilization og 400 til x3 so langt. Ellers er eg ganske einig i at BG2 er ganske langt. Final Fantasy spelene kan vera ganske lange òg, men dei brukar mykje triks for å dra ut tida og hadde vel for det meste ikkje vært meir enn halvparten so lange, på det meste, om dei hadde hatt ein annan type gameplay.
Mynotir Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg brukte godt over 120 timer på å fullføre Final Fantasy x, da gjorde jeg riktignok stort sett alt det ekstra dvs. skaffe hver character epic våpenet deres osv. Husker jeg ble rimelig irritert da jeg akkurat skulle til å kverke Yu Yevon og bestemte meg for å ta en pause, jeg gikk inn og skulle save og da bestemte den ekstremt smarte kameraten min seg for å trekke ut memory cardet mitt og dermed ble saven sletta og jeg den eneste saven jeg hadde igjen var på 80 timer spillt. Teknisk sett runda jeg aldri spillet fordi jeg gadd ikke å spille opp igjen 40 timer... Argh irriterer meg fortsatt selv om det er flere år siden nå. Ikke klag. Mista først en save på 20 timer, ikke så ille det? Så når jeg nesten var ferdig (70 timer) slettet lillebroren min det. Spilte ikke på halvannet år så satte jeg meg ned og spilte halve juleferien. Vel verdt det tenkte jeg når jeg var ferdig ;D Fabelaktig spill.
Koopa Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Devil May Cry 3, hvis du skal unlocke alt som finnes der.
TronDoZY Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 PONG, du klarer spillet når du får 99999999999999999 poeng.
Lolcat2016 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg lurer på hva som er registrert som verdens lengste spill som det er mulig å fullføre? Da jeg spilte Might and Magic VI på slutten av 90-tallet, ble spilletiden ofte regnet til 150-200 timer (for å fullføre spillet: Valgfrie oppdrag er ikke medregnet). Spillet var veldig stort og det er definitivt et av de mest tidkrevende spillene jeg har vært borti (spilte jevnlig i en hel sommerferie, men ble aldri ferdig).
Lolcat2016 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kva med Civilization *? ... Dette er spel eg har begynt på fleire gonger, og som kvar gong har tatt rundt 100 timar før eg har gått lei, noko som gjer ca 1500 timar til Civilization og 400 til x3 so langt. Nei, synes ikke du kan du kan regne spilletiden på den måten. Vi snakker her om hvor lang tid det tar å runde spillet, ikke hvor mange timer det tar å runde spillet X ganger. Da jeg spilte Civilization i 1991 (dæven, som tiden går...) rundet jeg spillet på noen få (men lange) dager. Jeg kunne nok rundet det på kortere tid, men dette var første gangen jeg spilte det. Dessuten hadde jeg ikke noe mål å fullføre spillet på kortest mulig tid. Etterhvert som jeg fikk mer erfaring med spillet tok det kortere tid.
ticsyboy Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Scarface * The World is yours* er ganske langt vist du tenker på det med og ta livet av alle gjengen å det verste: Finne De!
Lolcat2016 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Baldurs Gate 2 har rundt (om ikke over) 250 timer av spilling om jeg husker korrekt....avhening av dine valg i spillet. Tror det er det lengste spillet jeg har kommet over. (med expansion) EDIT: Jepp står "With over(!) 250 hours of gameplay" på eksen.....damn.... Da har jeg i så fall rundet spillet på godt under 'normert' tid Det tok ihvertfall kortere tid å runde det enn MM VI (som jeg aldri rundet, selv etter 100+ timers spilling).
Saggy Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg gjorde meg vel ferdig med BG2 på godt under 100 timer, men så har jeg spillt igjennom det en god del ganger. Icewind Dale 2 er forholdsis langt det og, men men, aner ikke jeg.
Gromle Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kast dere løs på TES: Daggerfall så har dere noe som sluuuuuuker timer. Det er stort, gud vet hvor mange quester og får både Oblivion og Morrowind til å virke små, tilsammen.
silkshade Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Baldur's Gate er jo helt fantastisk! BG, BG:Tales of the Sword Coast, og Baldur's Gate 2 med exp packs må være de spillene jeg har best minner fra å spille. TES: Morrowind er også et fantastisk spill som jeg sikkert har brukt over 1000 timer på. Riktig nok runnet det flere ganger, utforsket hver tomme av "øya" osv. Det spillet det har røket flest timer på, eller, det blir feil å si ett spill, men serien med spill jeg har brukt flest timer på må være nåværende Football Manager (forhenværende Championship Manager). Selv om jeg har spilt WoW aktivt siden beta har jeg nok brukt flere timer på CM/FM allikevel. Og det sier ikke så lite
-sparks- Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Noen spill har jo autogenerering av leveler, og da er det jo i teorien uendelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå