Gå til innhold

Hva er galt med dette oppsettet?


Anbefalte innlegg

Hei, har en pc som nå er 1 år gammel. I forhold til den forrige jeg hadde synes jeg ikke denne er noe spesielt rask. Jeg har følgende hovedkomponenter.

 

1 STK 320229 MSI K9N Platinum, nForce 570 Ultra, DDR2

,Socket-AM2,2xGbLAN,Firew, ATX, PCI-Ex16

1 STK 320792 AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket AM2,

1MB, BOXED m/vifte

1 STK 308492 Kingston ValueR. DDR2 PC4200 2048MB CL4

Kit w/two matched ValueRAM 1024MB DDR2

 

Finnes det en flaskehals her? Minne? Med utgangspunkt i det hovedkortet hva bør jeg kjøpe for å få en raskere pc? Skjermkortet er ikke viktig, spiller sjelden spill. Jeg vil helst slippe å kjøpe nytt hovedkort.

Endret av lillegrill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...