Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank 33 her. Synes kanskje M4 kan være litt noob våpen (ikke retta til dere som bruker den. Jeg er bare ikke komfortabel med den, føler den er litt for lett å score kills med, uansett om du ikke kan spillet :p)

 

Etter mye eksperimentering har jeg kommet fram til at elsker mest G3. I tillegg bruker jeg av og til burst våpenet (m1A4 elns?)

 

Pluss på små baner bruker jeg ak-74 eller den nye hagla.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Rank 33 her. Synes kanskje M4 kan være litt noob våpen (ikke retta til dere som bruker den. Jeg er bare ikke komfortabel med den, føler den er litt for lett å score kills med, uansett om du ikke kan spillet :p)

Hehe, oversatt: Du er drittlei av hele tiden å bli drept av folk med M4 men klarer ikke å bruke den effektivt selv. :)

 

Ellers må jeg bare si at det var et hav av forskjell når man fikk tilgang til Rødpunkt sikter. Med vanlig Iron Sight ble det nesten alltid tap i både "nærkamp" og på avstand men med rødpunkt gikk alt så meget bedre.

Lenke til kommentar
Noen som har tips i det oppdraget etter man har snipet han i snike-oppdraget? Jeg sitter noe sinnsykt fast når jeg må vente på helikopter i 20 minutter. Klarer meg jo ikke i ett engang.
Jeg går ut fra at du har kommet deg til pariserhjulet?

Først setter du seff opp claymores etc. Det ligger en Kalashnikov et sted ved pariserhjulet om du har byttet ut den sniperen du hadde allerede - du trenger en sniper her. Ellers funket det fint for meg å gjemme meg bak billetluka på pariserhjulet, og plukke de som kom på venstresiden, og hjelpe han kisen din på venstresiden når han trenger det.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Noen som har tips i det oppdraget etter man har snipet han i snike-oppdraget? Jeg sitter noe sinnsykt fast når jeg må vente på helikopter i 20 minutter. Klarer meg jo ikke i ett engang.

 

Kjenner igjen det oppdraget der godt.

Du kan ta en spansk en, slik som jeg gjorde.

 

Det skal være en radiobil hytte rett ved pariserhjulet. Jeg gjemte meg på baksiden av den og koste meg med en MP5 husker jeg.

Viktig å plukke med seg partneren din når kopteret kommer, ettersom han er skadet.

Lenke til kommentar
Hehe, oversatt: Du er drittlei av hele tiden å bli drept av folk med M4 men klarer ikke å bruke den effektivt selv. :)

Oversatt igjen, denne gang mer riktig: Du er drittlei av at folk sprayer ut hele jævla magasinet med en gang de ser en fiende (les: deg), og du gidder ikke være like noob som de som gjør det. :)

Lenke til kommentar
Oversatt igjen, denne gang mer riktig: Du er drittlei av at folk sprayer ut hele jævla magasinet med en gang de ser en fiende (les: deg), og du gidder ikke være like noob som de som gjør det. :)

Det er jo rent idoti å spraye ut hele magasinet når man kun trenger veldig få kuler for å drepe. Om folk trenger et helt magasin for å ta livet av deg bør du ha nok av tid til å sende noen få velplasserte skudd i deres retningm uansett hva slags våpen du selv har. Spray & pray fungerer relativt dårlig mot alle andre enn de som selv gjør det så hvis man føler at man blir tatt ut veldig mye av disse bør man kanskje revurdere sin egen taktikk?

Lenke til kommentar
Hehe, oversatt: Du er drittlei av hele tiden å bli drept av folk med M4 men klarer ikke å bruke den effektivt selv. :)

Oversatt igjen, denne gang mer riktig: Du er drittlei av at folk sprayer ut hele jævla magasinet med en gang de ser en fiende (les: deg), og du gidder ikke være like noob som de som gjør det. :)

 

Korrekt, men blir ikke irritert av det. Bare hvis jeg blir drept av noen som står langt borte og ikke normalt har sjangs å treffe meg, men skyter overalt rundt meg og dreper meg med et heldig headshot eller noe. Det skjer sjelden, og det er idiotisk av dem men fremdeles jævlig irriterende når det skjer, som vanligvis er når jeg har kommet bak 3 folk som er perfekte targets eller står med håndgranata klar i hånden.

 

Men det er ikke det at jeg irriterer meg over det egentlig, bare det at jeg ikke vil være en sånn fyr selv :p

 

Jeg klarer å bruke den selv, men foretrekker G3 og burst våpenet, fordi de har mer kraft og presisjon blir mer viktig. Hvis jeg virkelig må konsentrere meg for i det hele tatt treffe blir jeg mye bedre i spillet generelt. Det er noe jeg har merket. I betaen spilte jeg nemlig eksklusivt med M4 og fikk det til med den, men nå spiller jeg nesten aldri med den etter å ha vent meg til andre våpen. Det har mye med vane å gjøre har jeg funnet ut.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...