Gå til innhold

ssc/tk eller beyond guild som trenger rogues?


Anbefalte innlegg

skriver her, siden ingen noensinne leser guild/clan recruitment forumet på gamer.no:P

 

hei!

er akkurat nå på vashj server, hadde en ok guild 4/5 ssc, 3/4tk. tok en 2 ukers pause for å få orden på noe rl issues og finner nå meg selv uten guild, og absolut ingen rekruterer rogues på vashj. kan også nevne at jeg kom opp til twin emps i vanilla wow

 

lurer derfor på om dere er i en guild/kjenner noen som rekruterer en rogue.

eneste kravene jeg har er at guilden har et godt community, seriøs raiding, og i alle fall har satt fot i ssc/tk og drept mer enn loot reaver.

 

pm eller reply her om du har noen forslag:)

 

oh og pvp realm pref.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...hj&n=Douiez

har pvp gear på nå

men i pve gear har jeg rundt 1600ap, 27% crit, 264 hit rating.

har også vials questen klar for rask MH attunement om nødvendig.

 

på forhånd takk.

Endret av snoopg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Douie, Du skulle ikke leava Serendipity.

 

Slik jeg tolker teksten tyder jeg det som han ble boota fra guilde pga 2 ukers afk liksom.. om det er samme guild seff :)

 

nei, er en lang historie;) hadde en lock alt, når forrige guilden min disbanded, så fikk jeg tilbud om å rerolle lock og joine den guilden. fant seff fort ut at lock raiding ikke er så gøy som i vanilla wow.. det suger faktisk hardt. så siden jeg da også fikk noen rl issues, fant jeg det best å gå tilbake til rogue, og ikke raide mer med warlock. hadde ikke vært fair for guilden eller meg om jeg hadde blitt i guildet sånn som situasjonen faktisk var.

Lenke til kommentar
Hei Douie, Du skulle ikke leava Serendipity.

 

Slik jeg tolker teksten tyder jeg det som han ble boota fra guilde pga 2 ukers afk liksom.. om det er samme guild seff :)

 

nei, er en lang historie;) hadde en lock alt, når forrige guilden min disbanded, så fikk jeg tilbud om å rerolle lock og joine den guilden. fant seff fort ut at lock raiding ikke er så gøy som i vanilla wow.. det suger faktisk hardt. så siden jeg da også fikk noen rl issues, fant jeg det best å gå tilbake til rogue, og ikke raide mer med warlock. hadde ikke vært fair for guilden eller meg om jeg hadde blitt i guildet sånn som situasjonen faktisk var.

Buuuurn :tease:
Lenke til kommentar
reroll holy paladin og join Yoh, trenger flere norske! :(

 

kjenner dave litt, fikk faktisk tilbud om en loladin, men dave sa dere ikke trengte flere. dette var for 3 dager siden:< så vetikke jeg ass

 

har mange kompiser som joinet yoh i det siste da:p nytram, slure og garney. savner dem på alliance side:<

 

reroll holy paladin og join Yoh, trenger flere norske! :(

 

ikke norsk guild nei. men er beste guilden på vashj, horde guild med illidan på farm, masse godgutter der:p

Lenke til kommentar
Dave, mener du daveyoyo? Han er online 24/7, skjønner ikke åssen han får det til. Vet de er beste guilden på vashj. Han derre wackoo har jo legendary MH fra illidan, det er sykt.

 

mener daveyoyo ja. hehe han er student vettu:p litt for mye fritid.

og jah, wackoo har fått mh twinblade:o

 

mange fra vashj her eller?:o

Lenke til kommentar
kjenner dave litt, fikk faktisk tilbud om en loladin, men dave sa dere ikke trengte flere. dette var for 3 dager siden:< så vetikke jeg ass

 

Hmm, vi trenger en, men regner med han heller vil ha en som har spilt en paladin en liten stund, så vi slipper å vente 2 måneder på å finne ut om du er en god healer eller ikke :roll:

 

Du er vel ikke tilfeldigvis Tankor?

 

Det er meg, eneste norske i guildet atm :(

Og du er? Aldina?

Lenke til kommentar
kjenner dave litt, fikk faktisk tilbud om en loladin, men dave sa dere ikke trengte flere. dette var for 3 dager siden:< så vetikke jeg ass

 

Hmm, vi trenger en, men regner med han heller vil ha en som har spilt en paladin en liten stund, så vi slipper å vente 2 måneder på å finne ut om du er en god healer eller ikke :roll:

 

Du er vel ikke tilfeldigvis Tankor?

 

Det er meg, eneste norske i guildet atm :(

Og du er? Aldina?

 

Ole Jørgen?

Lenke til kommentar
kjenner dave litt, fikk faktisk tilbud om en loladin, men dave sa dere ikke trengte flere. dette var for 3 dager siden:< så vetikke jeg ass

 

Hmm, vi trenger en, men regner med han heller vil ha en som har spilt en paladin en liten stund, så vi slipper å vente 2 måneder på å finne ut om du er en god healer eller ikke :roll:

 

Du er vel ikke tilfeldigvis Tankor?

 

Det er meg, eneste norske i guildet atm :(

Og du er? Aldina?

 

Ole Jørgen?

 

Bob Kåre?

Lenke til kommentar
Daveyoyo har driver å levler en alliance på vashj atm, han er faktisk med i serendipity. Han driver og kjøper boost for black temple gems :)

 

hehe vi er alle glade i davekitten, men har sporet litt av dette nå.

 

ingen som har sett en recruiting rogue post ellerno?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...