Gå til innhold

Ny telefon - Nokia E90?


veos

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er på jakt etter ny telefon, da min N95 tok kvelden og knakk i to her forleden.

Vet ikke helt hvordan det blir prismessig, da det er snakk om at jeg får velge meg en ny telefon til prisen av N95 og legge til eventuelle kroner til en ny eller ei, men det får tiden vise.

 

Uansett, er på jakt etter litt innspill og forslag til ny telefon.

Jeg likte veldig godt min N95 hvor det største minuset var batteritiden. Dette spilte ikke så stor rolle, da jeg alltid lader telefonen i bilen når jeg kjører og regelmessig om natten når jeg sover! :)

 

Jeg bruker mobilen så og si døgnet rundt, både til å lese e-post, surfe på nettet, skrive og redigere dokumenter og selvsagt til å sende en del sms-meldinger med. Jeg fant ut nå når jeg leverte inn N95'en at jeg ikke klarer å leve uten kalenderfunksjonen, da jeg hadde alle avtalene mine lagt inn, så kalender er veldig viktig (men hvilke mobiler kommer uten kalender nå til dags..?)

 

Har sett litt på Nokias E90.. Så også at den fikk 6'er i testen til Amobil, og det er jo ikke alle som gjør.

 

UANSETT, noen som har noen innspill? Gjerne forslag til andre telefoner som har litt mer enn de vanlige. Har sett litt på SE P1 også, forresten.

 

Kamera er forøvrig ikke så altfor viktig, da jeg bruker digitalkamera til å ta bilder, men et kamera på 2-3 mp. på mobilen er alltid like greit, så det er nok et kriterie.

 

 

På forhånd takk! ;)

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...