BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 *kremt*ingen som har nevnt mario da eller snakker vi bare pc her ? mange bra forslag om klassiske spill da som huskes. Ville sagt oblivion, cs, doom, quake. Hadde no tenkt pc eg...
JRL Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Grim fandango Half Life Deus ex Starcraft/Red alert. Noen spill jeg kom på i farta.
ReCore Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ingne som tenker på warcraft? Warcraft 1 i så fall klassiker. Kan forsåvidt gå for blizzard style. diablo1/2, starcraft, warcraft1/2/3 og WoW.
BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Ingne som tenker på warcraft? Warcraft 1 i så fall klassiker. Kan forsåvidt gå for blizzard style. diablo1/2, starcraft, warcraft1/2/3 og WoW. Tru ikkje wow er eller kommer til å bli eit spel der du har nokon posetive tanker fra...
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Synes at Half-life, Warcraft III (eventuelt StarCraft eller Red Alert), Pac-Man, Super Mario og Diablo II kan være med. Litt forskjellige sjangere
Bloodax Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 warcraft er bra det au, men ikke world of warcraft nooo :O..styr unna
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Half Life 1/2 helts 2.. Heroes III er jo en klasikker Cs Pacman Mulle Mekk bygger bil :!:
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Mario 64 er et must! Pac-man. Half life Halo (Aldri prøvd, men det er et stort spill) Ping.. Og Counter Strike - Er jo selv en stor CS spiller... Bytter ut Halo med CS. Endret 6. november 2007 av Slettet-3t93k9
aspic Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Kvifor ikkje heller gå for mange figurar? At du dekorerer med mange spelfigurar over heile kabinettet. F.eks. helter frå Wc3, Gordon Freeman, MGS, Diablofolk, Starcraftfolk (eks. marines), +++
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ja, en heroe eller 2 fra WC3, kanskje wow..? En CS figur..? MASSE Mario 64 figurer..? God ide Aspic! (:
Rampage Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Har planer om å starte ein ny arbeidslog og da trenger eg litt hjelp fra gamer nerder her. Eg skal dekorere kabinette med skjermbilder/elementer fra det som dere meiner er dei 5 beste pc spela som er laga... Fallout Monkey Island Broken Sword (tihi) Baldurs Gate Knights of the Old Republic Fasiten der jo edit: Sier noe om Broken Sword når jeg tar det to ganger. Hehe. Baldurs gate tenkte jeg på Endret 6. november 2007 av Rampage
aspic Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Eg ser for meg noko à la dette: Det var berre eit eksempel då, og blei VELDIG mange figurar. Slik eg ser det for meg er det rundt 10-20 forskjellige figurar. Alt frå Mario, Link, Pokemons, Guybrush Threepwood, Snake, Arthas, Illidan ect. ect. ect. No fekk eg plutselig lyst å dekorere mitt eige kabinett
BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Eg ser for meg noko à la dette: Det var berre eit eksempel då, og blei VELDIG mange figurar. Slik eg ser det for meg er det rundt 10-20 forskjellige figurar. Alt frå Mario, Link, Pokemons, Guybrush Threepwood, Snake, Arthas, Illidan ect. ect. ect. No fekk eg plutselig lyst å dekorere mitt eige kabinett iden min var å starte med eit landskap som forandre seg fra spel til spel. I kvar landskap skal det vere noko fra spelet... Ikkje så rotete som det du kom med.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Nytt forslag: Super mario 64 Zelda (!!) Counter Strike Half Life Pac man. (:
BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Trur eg kommer til å gå forn noko allà dette: Diablo, Half Life 1/2, Red alert, Warcraft1/2/3/ft, pac-man.
fargoth Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Trur eg kommer til å gå forn noko allà dette: Diablo, Half Life 1/2, Red alert, Warcraft1/2/3/ft, pac-man.Få inn Morrowind der da, så fjerner du pac-man, som forøvrig er i en klasse for seg. Landskapsideen din hørtes spennende ut, og jeg gleder meg til å følge med på utviklingen.
held hofftage Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 syns tetris, doom og Quake ( de eldste spilla) er "top 3"...kommer ikke på nr 4 og 5. kanskje Kabal og minesveiper
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Tetris, pacman, mario 64 og zelda.. Kanskje.? Mange fine Zelda bilder. (:
Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Prøv å ta ett spill fra hver sjanger, sånn ca? RTS: Starcraft FPS: Doom/Counter strike/Half-life? Eller Duke Nuken RPG: Tja, Baldurs Gate 2/Fallout TBS: Heroes 2 eller 3 (helst 3!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå