Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Generelt sett så slår ikke GMs ned på scamming, det er en del av spillet.

Helt feil. Det er noe så flott som "grief play" som blir sett meget stygt på av GM's. Hvis dette er noe som gjentar seg så vil GM's slå ned hardt på det. Ikke tro noe annet.

Er en god venn av en som var tidligere GM i Dark Age of Camelot, og tro meg, det kostet ikke han/dem en kalori og bannlyse kontoer på livstid hvis dette problemet dukket opp fra samme person flere ganger.

Skrevet

Helt feil. Det er noe så flott som "grief play" som blir sett meget stygt på av GM's. Hvis dette er noe som gjentar seg så vil GM's slå ned hardt på det. Ikke tro noe annet.

Er en god venn av en som var tidligere GM i Dark Age of Camelot, og tro meg, det kostet ikke han/dem en kalori og bannlyse kontoer på livstid hvis dette problemet dukket opp fra samme person flere ganger.

Trying to get an item from another player by claiming he will get it back with an enchantment

We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. In short, don’t give items to players that you don’t know! However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken.

Så da hadde vi vel rett begge to.

Skrevet

Var det ikke sånne "disse-kan-du-(ikke)-stole-på"-lister på realm forums en gang? Og evt. addons (Karma?) som deler spiller-erfaringer med andre?

Skrevet

Bruker kun folk i guilden eller en enchanter fra federal bureau (?) of moo, som forsåvidt har en alt i Bergen og bor en liten halvtime fra meg så hevnen er lett tilgjengelig :whistle: + han pleier vel å være blant de første med nye enchants på serveren hvis jeg ikke husker feil, så han taper nok for mye på å scamme en fyr...

Skrevet

Det er også min erfaring..

Scammere bør ikke få noe "hjem" noe sted.

Skrevet

Bureau, ja, gi oss bureau tilbake!

Uansett, jeg og Shivaara har det meste, enchants for Drøm er ikke noe problem. Men det å kjenne guilds/div. craftere lønner seg. Forøvrig merker jeg lite mistenksomhet som enchanter (mange dyre mats har blitt craftet til meg uten spørsmål). Kanskje jeg virker veldig tillitsverdig?

Forøvrig er det synd at noen driver av slik. Det skaper et surere og mer bittert miljø.

Guildcrafters ftw.

Skrevet
Åh, herregud.

Om jeg fikk valget mellom å ta inn en scammer og en som ble scamma inn i guildet mitt (om jeg fortsatt hadde raida) hadde jeg tatt scammeren. Kan kanskje ikke stole på han, men i det minste er han ikke en idiot.

hahahaha, ukas dummeste kommentar! Selv om vi bare er 2 timer ut i uken er jeg ganske sikker på at denne blir vinneren.

Pokal sendes i posten!

Enig her.

Skrevet (endret)
Åh, herregud.

Om jeg fikk valget mellom å ta inn en scammer og en som ble scamma inn i guildet mitt (om jeg fortsatt hadde raida) hadde jeg tatt scammeren. Kan kanskje ikke stole på han, men i det minste er han ikke en idiot.

hahahaha, ukas dummeste kommentar! Selv om vi bare er 2 timer ut i uken er jeg ganske sikker på at denne blir vinneren.

Pokal sendes i posten!

Enig her.

true.

ligger ikke så langt bak han her heller.

Jeg har en egen alt som jeg bruker til å scamme folk med på Silvermoon. Er utrolig hvor mye penger man kan tjene på "dumme" folk..

Mange berre gjir deg matsa uten og spørr om noe. Så er det berre til å trykke ignore. Lett tjent gull.. Hvorfor er det ikke flere som gjør det? Ingen som finner ut hvem mainen din er uansett :)

Endret av Christeven
Skrevet (endret)
Anyways, jeg tror ikke at en scammer ikke er til å stole på når det gjelder å raide bare fordi han scammer. To helt forskjellige ting.

Og ja, av oss tre er det jeg som er kvasiintelligent. :roll:

du vet at han/hun er en drittsekk, det burde være nokk. Du vet at han scammer folk, da kan du ikke stole på at han ikke ninja looter om mulig, eller om han forlater raidet/guilden på sekundet noe bedre tillbyer seg.

scammere er slummen av spillerne, goldsellers any day over en scammer.

Endret av Christeven
Skrevet

Irriterer meg at blizz ikke kan lage et idiotsikkert system.

Man trader og begge rutene blir grønne, og itemene blit gråe i baggen.

Da kan han andre crafte og så kommer den craftede delen inn i trade automatisk.

Så må begge trykke ok så den blir låst så ok en gang til.

Hadde spart mye irritasjon om man måtte trykke ok 2 ganger i en trade for da kunne ikke folk visket ut gullet før dem trykka ok som noen prøver seg på.

Jeg venter alltid 10sec før jeg trykker ok og ca 10/100 ganger har han visket ut gullet etter 3 sek og presset ok. Så funket ikke scamen pga jeg ikke trykket ok til "vanlig tid"

Så sier dem ops, wrong button osv.

Skrevet
du vet at han/hun er en drittsekk, det burde være nokk. Du vet at han scammer folk, da kan du ikke stole på at han ikke ninja looter om mulig, eller om han forlater raidet/guilden på sekundet noe bedre tillbyer seg.

Jeg vet at de to jeg kjenner som drev med scamming haddde 90% oppmøte og ikke leavet guilden før de sluttet. :fun:

Og begge er greie/morsomme karer.

Skrevet

Enkle regler for å unngå scam:

1. Bruk guildies (forutsetter et stabilt guild selvfølgelig, ikke et "spam"-guild e.l.)

2. Bruk folk fra anerkjente guilds.

3. Bruk de som cirka hver dag spammer /trade med sine enchants, jewlcrafting, osv. Disse folka har ikke råd til et dårlig rykte.

4. Kjøp fra AH. Litt som å kjøpe bruktbil fra forhandler, det er kanskje dyrere men også sikrere.

Har selv brukt en totalt ukjent person til å lage mercurial stone, men da var det snakk om 40-50g så det var ikke noe krise uansett (han scammet meg ikke heller).

Ellers er scammere ren dritt og ville aldri akseptert noen i mitt guild.

Skrevet
Dette er så utrolig surt...en kar skulle crafte en epic til meg, og jeg ga han matsa mine, 8x primal might og 12x imbuned neatherweave, som kostet meg ca 1k gull. Noen sekunder senere logget han av...ufattelig at folk holder på sånn. Han fortjener en omgang juling.

Nicket hans er: Shdadowfire

Hvis han er palla eller warlock så kjenner jeg de.

Skrevet
Anyways, jeg tror ikke at en scammer ikke er til å stole på når det gjelder å raide bare fordi han scammer. To helt forskjellige ting.

Og ja, av oss tre er det jeg som er kvasiintelligent. :roll:

Jepp.. Kan ikke stole på dem.. .Ofte guild-hoppere og ninjaer.. pluss.. ikke noe positivt for et (seriøst) guild å bli assosiert med slike.

Skrevet
Jepp.. Kan ikke stole på dem.. .Ofte guild-hoppere og ninjaer.. pluss.. ikke noe positivt for et (seriøst) guild å bli assosiert med slike.

Personelig liker jeg å bli kjent med personen før jeg dømmer han for noe av det der =)

Og mine erfaringeringer strider mot de anklagene der.

Og nei, jeg sier ikke at scammers er verdens mest vidunerlige mennesker, jeg sier bare at selvom de scammer er de ikke nødvendigvis drittsekker ellers.

Skrevet

Ville det ikke være mer praktisk å ha med en man kan stole på, sånn man f.eks. kan avtale at hvis en spesiell item dropper som begge vil ha, og han får den, så vil han hjelpe deg til du får det du vil ha, eller en annen stor motytelse som du bare må stole på at han gir? Virker som du aldri har hatt noen venner du kan stole nok på til at du har sett de utrolig store fordelene det kan gi.

Skrevet (endret)

Personelig liker jeg å bli kjent med personen før jeg dømmer han for noe av det der =)

Og mine erfaringeringer strider mot de anklagene der.

Har du blitt kjent med noen personlig etter å ha blitt scammet av dem? :ohmy:

For øvrig.. hvis de er slike kjernekarer.. hvorfor driver de da å lurer folk for hardt opptjent gull som de prøver å kjøpe crafts for, for eksempel?...

Endret av pax1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...