Gå til innhold

The Legend of Zelda PH Hjelpe/ Diskusjons emne!


Mortis747

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at dere er mye lenger enn meg. Sliter med å komme meg inn i dette tempelet jeg da. Temple of fire... Får beskjed om å blåse ut lysene først! Hvordan gjør jeg det? Ikke får jeg kjøpt bomber heller, siden jeg ikke har noen bag? å ha de i! Hvor får jeg tak i den?

Kan noen hjelpe meg? Please;)

 

Blåse i lys = blåse i mikrofon på DS^^

 

 

Hehe, lo godt når jeg skjønte at det faktisk var å blåse... Takk for svaret;) Men lurer fortsatt på de bombene da??

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

du får en bombebag senere i spillet, no worries :D

 

 

Men jeg har et problem. Jeg er på spøkelsesskipet og har reddet 3 søstre og er i nederste etasje. Jeg så den steintavlen der det står 24513, men uansett hvor mye jeg vrir å vender på det vil ikke switchene gjøre noe?? Hvordan skal jeg gjøre det?

 

Og hva skjer med den båtøya? Skjønner ikke...

Endret av Helpel
Lenke til kommentar
Men jeg har et problem. Jeg er på spøkelsesskipet og har reddet 3 søstre og er i nederste etasje. Jeg så den steintavlen der det står 24513, men uansett hvor mye jeg vrir å vender på det vil ikke switchene gjøre noe?? Hvordan skal jeg gjøre det?

 

Jeg satt også lenge med denne! Det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Tallrekka er:

 

2 4 5 1 3

 

Og man har 5 spaker. Slik gjør man det:

 

Tell i fra venstre. Nr. 4 fra venstre blir nr. 1. Den helt til venstre blir nr. 2. Den helt til høyre blir nr. 3. Andre fra venstre blir nr. 4, mens den i midten blir nummer 5. Trekk i denne rekkefølgen, så skal du se at det skjer noe!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...