Gå til innhold

Proxy til msn

matseeey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er noe proxy til msn live messenger jeg kan bruke når jeg er på skolen..? tror dem har blokkert porten til msn på skola.. hvordan skal jeg komme meg på msn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om det er noe proxy til msn live messenger jeg kan bruke når jeg er på skolen..? tror dem har blokkert porten til msn på skola.. hvordan skal jeg komme meg på msn da?

hvorfor TRUR du at dem har blocker msn på skolen? for di du skal bruke tiden din på skole arbeid og å følge med i timen og ikke chate med venna dine! desuten trur jeg det er imot reglene her på diskusjon.no å hjelpe deg videre!

Skrevet

Det er ikke sikkert det er porten som er blokkert. Mange brannmurer har muligheten til å blokkere MSN ut i fra realtime-analyse av trafikken.

Skrevet
hvor skal jeg få hjelp da?? :O

hvorfor gidder du? er du SÅÅÅ desperat at du MÅÅ på msn? kan du ikke vente til du kommer hjem da?

Herregud.. er det et problem med at jeg vil på msn når jeg er på skolen ? :o

Skrevet
hvor skal jeg få hjelp da?? :O

hvorfor gidder du? er du SÅÅÅ desperat at du MÅÅ på msn? kan du ikke vente til du kommer hjem da?

det er IMOT reglene på skolen!

Skrevet

Ja, du skal på skolen og få deg en utdannelse som gir deg en god jobb som gjør at du kan betale masse skatt slik at jeg får pensjonen min når jeg blir eldre ;)

Skrevet

Ja, du skal på skolen og få deg en utdannelse som gir deg en god jobb som gjør at du kan betale masse skatt slik at jeg får pensjonen min når jeg blir eldre ;)

ENIG! jeg har selv vært MASSE på msn på skolen.. hvorfor? jo får å krangle med di jævla dirtt venna mine som bare er falske og idioter! har sitti på msn vær dag i snart 4 år. nå er jeg lei.. msn er egentlig bare en erstatning av sms synes nå jeg! virtuel venne gjeng. bruker egentlig bare msn til å snakke med pappa og folk som er sikelige! folk som oppfører seg teit er det bare å SLETTE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...