Gå til innhold

Jeg får ikke innstalert noenting mer, hjelp? (vista)


Anbefalte innlegg

Det startet med at jeg skulle innstalere nye 8800 gtx driver til vista 32 bit, div feilmeldinger dukket om ang firefox har sluttet fungere, digital signatur (dette er det første jeg slår av) etc etc.

 

Avinstalerte firefox da det har kranglet mye i det siste men fortsatt samme feilene, prøvdet å innstalere firefox på nytt.. fikk da firefox mangler (oh my).

 

Så viste det seg at uansett hva jeg skulle innstalere kommer det firefox har sluttet å fungere eller digital signatur mangler.

 

Orket ikke starte virus sjekk osv da jeg var klar for å prøve 64 bit vista i steden, nå er jeg ferdig med det men får fortsatt firefox sluttet å fungere selv om jeg aldri har innstalert det ?? (eller digital signatur feilen uansett hva jeg prøver)

 

Har brukt vista siden det ble sluppet å aldri hatt problemer, så begynner det nå.. ohmy

 

Bruker seff kjør som admin på alt, forslag

 

*

Ingen som har forslag?. Tror dette er det mest idiotiske problemet jeg har hatt. Slått av bruker kontrol og Driver signering samt kjører innstalasjons filene som admin

 

får sluttet å fungere eller firefox feilen på (dette er ny innstalert vista 64)

 

Navigator

Creative 64 bitt driver

Nvidia vista 64 bitt skjermkort driver.

 

Skulle nesten tro det var en windows update flopp, men da haddet jo nettet vært fullt av klager, hva i gampe ræva er dette.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trolig virus, problemet var for dumt til å være noe annet(firefox har sluttet å virke på et OS som aldri har hatt firefox), så formaterte andre partisjoner også da viruset trolig kom rett over til OS etter ny innstalasjon (jeg ser ikke noen andre fornuftige svar). Når jeg da innstalerte OS på nytt fungerte alt normalt igjen.

 

Men takker for interessen til å hjelpe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Appropo, om noen ønsker å bli kvitt noe plagsomt (og vet hva de innstalerer)

 

 

Turn off Digital Driver Signing Check in Vista:

 

1. Create a shortcut on the desktop to cmd.exe

(this recipe explains how to create a shortcut if you don't know how)

 

2. Right-click on the shortcut and select Run as administrator

 

3. When the command window opens, type or paste the following and press ENTER:

 

Bcdedit.exe /set nointegritychecks ON

 

4. Reboot and then try installing the driver.

 

edit

Blir forsatt ikke permanent slått av, så hjelper ikke så mye.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...