AudiFan Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har lett masse på nettet men finner ikke GunGame Mod til CS 1,6. Har brukt mye tid for å finne, men uten å lykkes. Fant GunGame mod til source, og det var alt. Trenger GunGame Mod for '''LAN''' Håper på et fort svar, siden jeg trenger det nå. Takk på forhånd
Jooakim Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 For å være ærlig, tror jeg ikke du har brukt mye tid på å finne dette i det hele tatt. I så fall, må du ha leitet i leksikon eller noe slikt. Om du hadde sett på tråden i toppen (STICKY) her, for så å trykke på "TRYKK HER FOR GUIDENE!". Deretter går du inn på AMX-guiden (noe som er nødvendig for å kjøre GunGame). I den guiden har du vært heldig, da jeg har forklart hvordan du får GunGame.
AudiFan Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 For å være ærlig, tror jeg ikke du har brukt mye tid på å finne dette i det hele tatt. I så fall, må du ha leitet i leksikon eller noe slikt. Om du hadde sett på tråden i toppen (STICKY) her, for så å trykke på "TRYKK HER FOR GUIDENE!". Deretter går du inn på AMX-guiden (noe som er nødvendig for å kjøre GunGame). I den guiden har du vært heldig, da jeg har forklart hvordan du får GunGame. oh sorry... jeg har brukt mye tid på google og ble litt lei av å lete, så jeg tenkte ikke over å søke på diskusjons forumet. Beklager, og takk for hjelpen.
AudiFan Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 Det var vanskelig å forstå din guide. Gjorde det jeg trodde jeg skulle gjøre, men det fungerte ikke. Finnes det ikke GunGame Mod Auto Installer?
JFM Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kan noen laste opp cstrike mappa som innholder alt jeg trenger (men ikke det jeg ikke trenger)? Slik at jeg bare har å lime inn...
AudiFan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Kan noen laste opp cstrike mappa som innholder alt jeg trenger (men ikke det jeg ikke trenger)? Slik at jeg bare har å lime inn... Tok litt tid.... Here You Go cstrike.zip
JFM Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kan noen laste opp cstrike mappa som innholder alt jeg trenger (men ikke det jeg ikke trenger)? Slik at jeg bare har å lime inn... Tok litt tid.... Here You Go Må jeg i tilleg laste ned det som er nevnt i en tidligere post?
Jooakim Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Kan noen laste opp cstrike mappa som innholder alt jeg trenger (men ikke det jeg ikke trenger)? Slik at jeg bare har å lime inn... Tok litt tid.... Here You Go Må jo også installere AMX og enable GunGame-pluginen. For dere som ikke skjønner guiden; hva er det dere ikke skjønner?
Mr. K Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg finner ikke addon mappa som du snakker om i guiden din. Kan du forklare hvor den er?
Jooakim Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Høyreklikk -> Ny mappe -> rename til addons. Men denne mappen får du jo når du installerer AMX (sjekk toppen av guiden).
Jooakim Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Skriv rcon meta list i console (eller meta list i serverconsole) om det kommer opp noe da. Om det ikke kommer opp noe da, har du ikke installert metamod riktig. Om det kommer opp noe, prøv å skriv (rcon) amxx list for å se om hva som kjører. :-)
Jooakim Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Om du zipper cstrike-mappen og laster opp, så skal jeg se på om hva som er galt. :-)
JFM Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Om du zipper cstrike-mappen og laster opp, så skal jeg se på om hva som er galt. :-) Her er cstrike-mappa cstrike.zip Endret 8. november 2007 av JFM
Jooakim Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Her fikset jeg amx+gungame til dere. Du hadde glemt å legge til metamod. Forøvrig la jeg til den nye versjonen - amx 1.8. Jeg oppdaterer guiden imorgen, slik at den linker til 1.8 og ikke den gamle versjonen. [ LAST NED](Legg til sound i cstrike/sound) -> fikset feil versjon <- Endret 18. november 2007 av Jooakim
JFM Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Hvordan setter jeg opp server? Går på "new game". Må man skrive noe i console? Må jeg kjøre noen program i bakgrunnen? Endret 8. november 2007 av JFM
AudiFan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Her fikset jeg amx+gungame til dere. Du hadde glemt å legge til metamod. Forøvrig la jeg til den nye versjonen - amx 1.8. Jeg oppdaterer guiden imorgen, slik at den linker til 1.8 og ikke den gamle versjonen. [ LAST NED](Legg til sound i cstrike/sound) Åh... Tusen takk Trengte den virkelig
AudiFan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Hvordan setter jeg opp server? Går på "new game". Må man skrive noe i console? Må jeg kjøre noen program i bakgrunnen? Steam -> Verktøy -> Installer 'Dedicated Server' -> Dobbel klikk når installasjonen er ferdig....:
AudiFan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 (endret) Her fikset jeg amx+gungame til dere. Du hadde glemt å legge til metamod. Forøvrig la jeg til den nye versjonen - amx 1.8. Jeg oppdaterer guiden imorgen, slik at den linker til 1.8 og ikke den gamle versjonen. [ LAST NED](Legg til sound i cstrike/sound) Det fungerer ikke for meg...skjønner ikke dette, jeg la inn den CStrike mappa du har lastet opp, på dedicated server. :S (AMX fungerer ikke) rart....?!?!?! Endret 8. november 2007 av AudiFan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå