Gå til innhold

Fant bug i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ein dell bugs i crysis Pre-released demo..

 

ein eine bugen.. var at når eg kom bort til steinen som sjefe står så fekk eg ikkje kontakt med sjeffen var nødt til og gå bort til der du finner teamates din drept uten sjefen sku ha tatt screenshot av det...

 

og viss du hopper på båtene på vantet så kan du stå i fleire timer og stirre på sjåføren og gunneren uten at det gjer noko som helst med deg..

 

det er litt kipt.. de burde ha dratt opp ein pistol eller noko og beggynt og skyte på deg...

 

men som sakt det er berre ein pre-release demo..

 

må du ha directx 10 for og velge ultra hige? får berre velge det nest høgeste? nokon som har peiling der?

Lenke til kommentar
akkurat dete skjedde med meg og første gangen jeg spilte demoen, da hoppet jeg over båten og begynte å vandre videre....da så jeg at den store alien maskinen angrep flere koreanere, kult! :cool:

 

Jeg tviler på at den angrep... Så den selv og da stod den helt stille. Screenshot or it didn't happen!

 

den stod ikke i ro, den fløy rundt mens jeg fulgte etter den og da hørte jeg koreanere rope og skrike...

men det skjedde bare en gang da...

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Vel, om det er "ekte" dx10 kan nok diskuteres. Ved å forandre noen .cfg filer kan du bruke effekter som egentlig skulle være dx10 only på dx9 under xp.

 

Men det er vel egentlig ikke snakk om ekte dx10-features, bare avanserte dx9-effekter som crytek kun lar folk med dx10-kort bruke.

 

-ikke at det spiller så fryktelig mye rolle, da du uansett trenger et dx10-kort for å kjøre de ekstra effektene glatt. Fordelen er vel at du kan bruke de under winxp.

Lenke til kommentar
akkurat dete skjedde med meg og første gangen jeg spilte demoen, da hoppet jeg over båten og begynte å vandre videre....da så jeg at den store alien maskinen angrep flere koreanere, kult! :cool:

 

Jeg tviler på at den angrep... Så den selv og da stod den helt stille. Screenshot or it didn't happen!

 

den stod ikke i ro, den fløy rundt mens jeg fulgte etter den og da hørte jeg koreanere rope og skrike...

men det skjedde bare en gang da...

 

 

Hver gang jeg kommer over båten og løper direkte bort til en vei, så ser jeg det monsteret kommer, dreper di 3 Koreanerne, hver gang ;)

Lenke til kommentar
Vel, om det er "ekte" dx10 kan nok diskuteres. Ved å forandre noen .cfg filer kan du bruke effekter som egentlig skulle være dx10 only på dx9 under xp.

 

Men det er vel egentlig ikke snakk om ekte dx10-features, bare avanserte dx9-effekter som crytek kun lar folk med dx10-kort bruke.

 

-ikke at det spiller så fryktelig mye rolle, da du uansett trenger et dx10-kort for å kjøre de ekstra effektene glatt. Fordelen er vel at du kan bruke de under winxp.

 

Som jeg har sagt før, det man kan gjøre av effekter i DX10 kan man også gjøre i DX9 og omvendt, det er ikke sånn at det er "egne" effekter i DX10.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...