Atomics Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 ...til til perioden 1. April t.o.m. September 2008. http://www.gamespot.com/news/6182168.html?...estnews;title;0 Så de som så på det, må nok vente litt lengre, kanskje enda lengre også...
Ryolitt Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Arrgh... greit nok at forsinkelser hjelper mot bugs og gjør spillet mer polisha, men SEPTEMBER? Håper på april release. Har Venta på detta en stund nå.
Zappy Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) Huff, dette var dårlige greier. Sånn er det vel, om de ikke er kommet lengre så er det eneste rette å utsette. Sånn er det med alle spill. Bare ikke alle har råd til å utsette det så mye. Men hvor tar dere september fra? Jeg har bare sett at de har endret release fra Q1 til Q2. Endret 2. november 2007 av zappy
Atomics Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 De utsatte spillet til første halvdel av neste Finansår, og det vil si, fra 1. April t.o.m. September ca.
Litraphy Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kan banne på at det blir september når dem først har sagt det. De bruker nok all den tiden de har gitt seg selv mulighet til å ta nå.
Zappy Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 De utsatte spillet til første halvdel av neste Finansår, og det vil si, fra 1. April t.o.m. September ca. Oki
Jext Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 <Darth Vader> NOOOOOOOOOOOOOOOO </Darth Vader>
Frosten Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det med finansår er feil, det skal være fra april til juni, noe som blir presisert av MJB på Warhammer Alliance. Spill følger generelt Q1-Q4 når det er snakk om utgivelsesdatoer.
Gjest Slettet+132 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Heller det, enn at det blir presset mot release.
Bruktbilen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Så lenge vi får et bra spill som er ferdig så har jeg ingen problemer med å vente så lenge.
LarZen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Dumt at det ble utsatt igjen men bedre en noe halvferdig greier. Men dem spiller et farlig spill synes jeg. Da det kommer så mye bra fremmover tiden nå og WAR kan rettogslett bli utdatert og mindre interesant for mange når det nå har blitt utsatt igjen..... Bare tid vil vise.
Brede_Skapstroppen Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 hmm.....mener å huske jeg nevnte at dette nok kom til å skje i en tidligere topic om warhammer og Aoc, men siden jeg ble dømt nord og ned da, så ville det jo være kjempedumt av meg å si ; I TOLD YOU SO.............tihi! sry....jeg bare måtte, men egentlig så er det jo alltid noe dritt med utsettelser................jeg venter på AoC, så akkurat det vet jeg alt om.
Zappy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 hmm.....mener å huske jeg nevnte at dette nok kom til å skje i en tidligere topic om warhammer og Aoc, men siden jeg ble dømt nord og ned da, så ville det jo være kjempedumt av meg å si ; I TOLD YOU SO.............tihi! sry....jeg bare måtte, men egentlig så er det jo alltid noe dritt med utsettelser................jeg venter på AoC, så akkurat det vet jeg alt om. Du hadde nok rett ja. Ingen tvil om det.
Triggers Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Faen, jeg som gleda meg så til Warhammer Online
Drunk_Panda Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 faen heller, da får det bli World of Warcraft Wrath of the Lich King og da! JEG SOM VILLE SLUTTE MED WOW FØR Warhammer Online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå