SniKaZ Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg lurer på om hva dere synes om disse skissene av enn PC. Siden mitt førre prosjekt gjekk ut, så har jeg bestemt meg for å høre hva dere synes før jeg gjør noe mere. Det er jeg å enn venn av meg som skal lage dette prosjektet. Gjerne legg igjen respons, eventuelt hva som kan bli bedre. Målene på skissene er ikke riktige da dette er bare noen enkle sketchup tegninger:) EDIT: Der det er ett hull skal vi ha Plexi glass:) vi skal også ha noen flere vifter her og der.. Endret 2. november 2007 av SniKaZ
Hellemyr Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Dette så spesielt ut, hvordan skal dere bygge det. Skal dere ha noen stål ramme, eller bare skur platene isammen? Hvor tykke er de stålplatene dere skal bruke. Skal dere lakkere det grønt?
SniKaZ Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Dette så spesielt ut, hvordan skal dere bygge det. Skal dere ha noen stål ramme, eller bare skur platene isammen? Hvor tykke er de stålplatene dere skal bruke. Skal dere lakkere det grønt? Vi var tenkt på å lagge di grønt ja. Vi har ikke kjøpt inn stål platene enda så vi må se litt, di blir ikke noe spesielt tjukke..... Det blir som ei ramme ja. Dette er bare enn forslag som vi vill ha litt respons på å kanskje bygger det om det er noe interesse for det
Hellemyr Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ser ut som et vanskelig kabinett å bygge, men om kameraten din vet hva han gjør så er det bare å kjøre på.
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) Hva skjedde med det gamle kabinettet? Jeg synes dere skal prøve på stål kabinettet Edit: Leif. Arg. Endret 2. november 2007 av Schjellin
XitereX Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er bare en tanke forløpig.. Men vi skal bruke noen av delene fra gamle pc-en min visst vi skal bygge.
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er bare en tanke forløpig.. Men vi skal bruke noen av delene fra gamle pc-en min visst vi skal bygge. Woot, gamle PC-en din? Har du ny pc ?
XitereX Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 har ikke ny pc nei, men skal kanskje prøve å bygge denne med noen nye deler^^
Yavel Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 skal du ikke lage mulighet for og sette inn skjermkort og nettverks kort og lignende
XitereX Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 skal du ikke lage mulighet for og sette inn skjermkort og nettverks kort og lignende Det er foreløpig en skisse, det blir lagt ut nye skisser senere med alle delene inntegnet visst det blir noe av det.
Dernel Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Syns det blir et interessant prosjekt det der. Syns dere skal satse på den jeg
XitereX Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Er skissene i 1:1? nei den er bare en skisse som er laga fort... Vi vil bare høre hva folk syns om den, og da etterpå visst vi skal lage den lager vi en bedre skisse i målestokk. Hva syns du om den? Noe som kan være bedre?
Klekkus Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Vel det er et morsomt konsept men jeg kan ikke helt bedømme skisser før de er i målestokk grunnet termiske egenskaper. Plassering av komponenter osv.
SniKaZ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Vel det er et morsomt konsept men jeg kan ikke helt bedømme skisser før de er i målestokk grunnet termiske egenskaper. Plassering av komponenter osv. Vi tegner nye skisse, i riktig måleståkk senere:) i løpet
SniKaZ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Det blir ikke noe av prosjektet lel, for blir ganske dyrt med det..... Takker for all respons uansett:)
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Det blir ikke noe av prosjektet lel, for blir ganske dyrt med det..... Takker for all respons uansett:) , da bare rapporterer jeg denne tråden og får den stengt da ?
SniKaZ Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Det blir ikke noe av prosjektet lel, for blir ganske dyrt med det..... Takker for all respons uansett:) , da bare rapporterer jeg denne tråden og får den stengt da ? Ja gjør det
Anbefalte innlegg