Gå til innhold

Nytt spill, men har de fleste.. Tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Clive Barker`s Undying er et spill det absolutt er verdt å få med seg.

 

Helt enig! Kongespill! :woot:

 

Husker en episode fra spillet hvor det er en lang korridor med åpne vinduer, jeg satt der i ett mørkt rom og spillte med headsett, fikk spillet da helt inn på meg. Kjempeatmosfære.

 

Så kommer det 2 stykk Howlers hoppende borti korridoren og jeg plaffer den ene ned med revolveren, driver å skyter på den andre som kommer mot meg, som da er faretruende nær. Da kommer det morrosamme (på ettertid, men skal love at hjertet hoppet langt opp i halsen på meg, scary...) En Howler hadde sneket seg opp bak meg som jeg ikke så som slo meg hardt i ryggen (skjermbildet blir kraftig forskyvet når du blir slått, morro effekt i spillet som gjør det litt mere skummelt) samtidig som katten i huset strøk seg intill beinet mitt. Dette skjedde samtidig!!! ;) Og tror dere at jeg skvatt himmelhøyt? *ler*

 

Satt med hjertet i halsen i lang tid etterpå og pulsen økte, og spillet fikk en kjempestor pluss i margen etter dette. Kjempeskummelt. :)

 

Anbefales.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
systemshock 2

 

en kamerat begynte å spille det men sluttet fordi han ble for redd

(han er 17 år)

 

 

apropo kamerat, få med deg en kamerat /m pc inn på rommet ditt, slå av lyset, fyr opp systemshock 2 coop multiplayer... og have a blast!

 

jeg og en kamerat gjorde dette en gang, og det var en mp-opplevelse som jeg fremdeles ikke har opplevd maken til. utrolig digg.. om singleplayer får karakter 10/10, så får multiplayer 25 av 10.

 

andre stemningsfulle fps-spill.

 

alien vs predator 1&2

dau sex (deus ex :p)

half life

undying (som nevnt tidligere av bel)

unreal 2

medal of honour & tillegg (sinnsyk atmosfære, men MÅ ha perfekt fps for å nyte det fullt ut med MAX detaljer)

 

andre stemningsfulle spill som ikke går direkte under fps-sjangeren:

 

american mcgee`s alice (mannen er syk! :D)

the thing

gothic

splinter cell

morrowind

arx fatalis

broken sword 1&2

hele monkey island-serien.

demise

resident evil-serien

omicron

oni

nocturne

alone in the dark 4 ! (jeg kan garantere deg at tilogmed fanden sjøl hadde blitt skremt)

requiem

 

nå er det vel nok? skulle holde deg opptatt en stund det der :p

 

hail carmack, peace out! :D

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom Splinter Cell for PC, og det er ikke noe spesielt langt spill. Jeg vil anslå om lag 10-15t. Forøvrig burde det ikke være noe problem å finne gode spill. Ofte gjelder det bare å ta en titt i tilbudshylla. Favoritter: Outcast, Half-Life, The Curse of Monkey Island, Jedi Knight, System Shock 2, Deus Ex, Thief og alle de andre som jeg gnåler om til stadighet. Splinter Cell er verdt pengene, det samme er I.G.I 2: Covert Strike. Og likte du Desperados, men har ikke prøvd Commandos, har du gått glipp av mye. Eneren var helt topp, toeren enda bedre. Strategi for den kresne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har spilt Oni lenge nå, og synes det er kjempebra. Fet slåssing, en del skyting, og en bra historie i MGS-Stil.

 

Det burde du få rimelig en plass, tror det er fra 2000 eller 2001...

 

Uansett, fett spill!

 

Edit: Skulle vært multipayer da men... Jaja, det tar en del timer å spille gjennom det anyway...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...