Gå til innhold

Nytt spill, men har de fleste.. Tips?


Anbefalte innlegg

Jeg er nå inne i en stille dataperiode, og trenger hjelp! Jeg leter etter et fengende spill, som ikke er så veldig dyrt.. Noe som tar laaaaang tid, som jeg kan kose meg med en liten time eller sju! Håper dere har noe tips, for jeg er heelt blank!

 

Har allerede:

:-? Mafia (Fengende.. I tre dager..)

:D Gta III (Koselig)

:D Desperados (gammelt og flott)

:( RtCW (kjeedelig)

:D Broodwar (KjempeGøy!)

:D WarCraft 2&3 (Begge er supre)

 

Og heeelt til slutt: Er det noen som har adressen til et gratis minigolf spill som jeg kan laste ned? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RTCW er da for faen ikke kjedelig! Greit nok at singleplayer versjonen sutter hanekam, men multiplayer er jo så moooooro!

Men, det kuleste spillet du kan anskaffe deg er en mod til q2, multiplayer da, (det virker egentlig ikke som om du er en mp person, men det er jeg så fu:P)

 

http://dynamic.gamespy.com/~dday/site/

 

Der er det, kongespill... faktisk kongespillET...

Spillt cs, spillt bf1942, spillt ut2k3, spillt q2, spillt dod, spillt hl, spillt det meste, men ingenting slår dette. Litt ræva servere er det jo, men likevel, man får ikke bedre følelse av å være i krig noe sted...

:woot:

Lenke til kommentar

Takker for svar! Er desverre ikke med i "RPGspill-gjengen" som herjer på skolen, liker mer reinspekka action.. Spiller en del Quake tre på lan, det er fett, spesiellt nå som jeg faktisk klarer å treffe noen! :smile: Men ellers er det kjedelig på hjemme fronten..

 

Glemte å si at det er et singleplayer spill jeg er ute etter, som tar lang tid og ikke trenger så mye takegang.. RtCW er bæsj i sp, men har aldri prøvd mp, det er sikkert kjempegøy.. :) Håper dere har et skikkelig "hått tipps"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...