andy89 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) heisann kan ikke de som lager map legge de ut her? små eller store dårlig eller bra Samma det, bare det er et map! Maps: apoligize's map endelig: her er det please, dette er for å vise dere mappet mitt så ikke ta det okei? IKKE OPPE ENDA apoligize's Nr 2 Demo: http://rapidshare.com/files/98108379/Skrivebord.zip.html PS:Funker bare i editor! LostOblivion's Map Mappet! Litt ai er da på plass. Ai ved docks. Den nokså ferdige semi-undervannshulen. (Synes denne var litt fin jeg da. ^^) Andre siden av øya. Hele øya. Er ikke så stor, men tar søren meg lang tid med dette lille. Nå skal det nevnes at dette er første Crysis mappet mitt da. Fjellopplegget... Ja, jeg har jobbet litt med ai. Er sånn her over mesteparten av øya. Enjoy! Hadde en dårlig idé til scenario. Man kommer til øya og skal finne noe eller et eller annet og må rømme med båten som står der. For at man skal kunne komme til siste stedet (f eks toppen av fjellet) må man først dra til begge docksene for å finne to gjenstander. Så henter man tingen i et lite complex på toppen av fjellet (gjennom hulen) og stikker av. Endret 11. mai 2008 av Audison Connection
andy89 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 noen som vet hvor man kan legge ut rar filer på nett? gikk ikke her
andy89 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 fikk hjelp fra en fyr her er noe jall jeg nettop lagde :!: http://sandbox.afk-servers.com/maps/island.rar
Skagen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 6 innlegg med off-topic om lovligheten av bumping og denslags er fjernet. Vennligst hold dere til Crysis-map-snakk. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Villanden Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 fikk hjelp fra en fyr her er noe jall jeg nettop lagde :!: http://sandbox.afk-servers.com/maps/island.rar Når du poster et map så kan jeg anbefale deg å gi en kort beskrivelse av map, samt et par screenshots. Noe jall du nettopp lagde er ikke så fristende å laste ned uten nærmere beskrivelse akkurat.
andy89 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 dette er mapet: (mapet er om natten) man begynner her så går man opp til høyre (veien) så kommer man hit: så sier resten seg selv holder på med et seriøst map og som kommer når det er ferdig
_Daniel_ Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Dritbra Audison Connection =D Gleder meg til å teste det
andy89 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 blir nok veldig for lei holder på å lage et nytt nå
Jimmarn Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Skal lage noen Maps selv når den ney PC-en min kommer
Maniche Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) hei, kan legge ut mitt første map med bruk av sandbox2 har ellers brukt valves hammer for cs:source, menb var litt lei av å sette prop_static hele tida jeg ville ha noe jaja, her er noen screens med min egen TOD-tweak og spellet ser MYE mer levende ut takket være det FUNKER IKKE Endret 8. februar 2008 av apoligize
Maniche Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 EDIT: ops, blei litt sammensatte bilder da men
andy89 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 det var Nice! nytt map gadd ikke jobbe mere på d (mye bedre enn det andre) http://sandbox.afk-servers.com/maps/Island.../island_map.rar
Maniche Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 thankz det er litt ressurskrevende det mappet ass :O tror det har med at jeg har satt på "CastShadow" og "ReciveShadow) legger ut noen nye bilder snart så dere kan se med skygger på! *sikle* ps: noen som kan hjelpe meg å uploade mappet så dere kan se? gamer.no tok ikke imot .rar fila med mappet i :S
Maniche Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) endelig: her er det please, dette er for å vse dere mappet mitt så ikke ta det okei? EDIT: legger inn et nytt et etterhvert! Endret 29. desember 2007 av apoligize
andy89 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 det mapet funka ikke i demoen bakken ble bare svart og MASSE gule kuler over alt :!:
Maniche Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 det mapet funka ikke i demoen bakken ble bare svart og MASSE gule kuler over alt :!: det er nok fordi du da ikke har textura inne har du ikke fullversjonen?
Sjuki Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Kunne jo ha gjort mer med TODen da Enn alt på maks/low klokka tolv. Men likte spesielt området ved husene og bilene.
Maniche Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Kunne jo ha gjort mer med TODen da Enn alt på maks/low klokka tolv. Men likte spesielt området ved husene og bilene. okei, thankz for feed-back syns det blei bra kombinært med tåke yey, er ikke ferdig da men (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå