Gå til innhold

Legg ut Ditt crysis map her!


Anbefalte innlegg

legger ut litt bilder av mitt andre map: korean_island :p (fancy navn, ikke sant? )

 

takk til lostoblivion som inpirerte meg til å lage et LITE map :p

 

syns det var litt tøft jeg :p ( merk, det er ingen koreanere der ennå, selv om mappet heter korean_island :p )

 

FUNKER IKKE

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan lager jeg maps? :O Og bruker dem? Oo Og hav kan de brukes til?

 

du ma ha et mappe program for det spillet du da vil mappe til :)

 

du må få litt kunnskap om enkle steg om hvordan du mapper, søk på forumer som har det aktuelle spillet, for hjelp :)

 

mappet brukes til å lage dine egene map, dermed kan du selv lage et map etter hva du selv ønsker å ta med og vil ha med :p

 

forskjellige mappe programmer: for eks; counter strike source: steam sdk, hvor valve hammer er selve programmet

crysis: cryteks sandbox2 (som vi bruker i denne tråden), for counter strike (1.6), valve hammer editor ( versjon 3.4 trur jeg )

 

OSV :p

 

du må "finne" ut hvilke spill du vil mappe til for så å finne programmet for å KUNNE mappe til nettopp dette spillet :p

 

håper dette gjorde det litt klarere :p

 

hvis det er snakk om et crysis map som du lurer på hvordan du får til å "funke", så må du trykke "konsol-key" ( den til ventre for 1 tallet ).... her må du først skrive inn "con_restriced 0", trykk ENTER.. og så taster du inn, i console, "map (og hva mappet ditt heter) " så trykker du ENTER.. da vil mappet ditt loade og du er klar :p !!!

Lenke til kommentar
Fins det noen enkle tuts på eks youtube hvordan man kommer igang? Og hvor kan jeg laste ned dette "Sandbox 2"?

 

Fant den lå jo på CD-en :p

 

Skjønte ikke en dritt av det proget :p Noen som vet om helt fra bunnen tut?

 

 

ja, her: http://konakona.nbtxathcx.net/sb2/

 

en veldig enkel, MEN BRA, guide til ditt første crysis map! :p før så viste jeg ikke hvordan jeg brukte Voxel-painter, men dette var et veeeldig bra verktøy! :p

 

der ligger alt basics som du trenger å vite :p lykke til!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vel, etter rundt 1 månede uten noe nytt på denne tråden, kan jeg nå dele med dere at jeg holder på med et nytt map, som jeg HÅPER ikke går til h :D

 

dette mappet har jeg døpt "jungle style" enda det er ikke altfor mye jungel. ennå.

 

jeg har nesten NULL peiling på AI så hvis noen er interisert, send PM!

 

some screens :D

 

 

 

ps: å bruke jpeg er dårlig! hater den kvaliteten du får

post-111218-1202393626_thumb.jpg

post-111218-1202393781_thumb.jpg

post-111218-1202393820_thumb.jpg

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Så jo fint ut det :grin:

Lenge til vi kan prøve det?

 

 

joda, så fort jeg er "ferdig", da dette er i mer alpha stage nå :D men skal nok bli ferdig engang!

 

joda, thankz!! :D :D

 

men som sagt; jeg TRENGER noen som har litt peiling på AI om hjelp her. send PM om noen er interisert! :D:love:

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

UPDATE: har nå lagt inn "litt" mer vegitasjon så det skal se litt "vilt" ut

:D

 

MEN jeg har ikke mer vedlegg plass :thumbdown: har vist brukt opp de 30 mb, så hvordan får jeg mer plass? :D

 

EDIT: sånn ja, nye 19mb :love:

 

gi litt FEED BACK da!? :new_woot:

 

EDIT: jeg trenger litt hjelp av forumet her! jeg har lastet ned HPs cvar tweak, men er litt usikker på HVA dere syns er best? med HPs ble mappet veldig mørkt!

 

legger ut et bilde!!

sgsdg.bmp

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
nice, blir det mange kamoer i skogen? Hadde vært helt konge :grin:

 

hva er "kamo" egentlig? :innocent: koreanere? :dribble:

Å skrive feil. Blir det mange kamper i skogen? :thumbup:

 

joda, det skal nok bli det, men jeg TRENGER noen som har litt AI kunnskaper for jeg er litt grønn på det :ermm::w00t:

 

EDIT: har nå endret litt på TOD på jungle style mappet :w00t: sjekk bilder!

 

viker det bedre nå? jeg trenger deres respons!!

post-111218-1202605834_thumb.jpg

post-111218-1202605864_thumb.jpg

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...