Gå til innhold

Halo 3 Map Pack on the way


Big_Mac

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Syns de kunne laget noen remaker (med små forandringer utenom grafikk) av de gammle halo 2 og halo 1 kartene.. Bare de beste og mest spilte såklart..

 

Jeg tror de har laget noen store kart for spill i btb. Det er nok bare et spm om tid før btb blir ranka. Mener å huske at det ble sagt at kartene er laget for å gjøre andre gametypes tilgjengelige for ranka spill.. (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk denne artikkelen. Bungie vet hvor godt Halo 2 ble mottatt av MLG, og det ser ikke ut til å ha blitt endra med Halo 3, så MLG har faktisk ganske stor innflytelse på Bungie vil jeg tro. Har vært en del rykter lenge nå om at disse to skulle sammarbeide med å lage noen maps, noe jeg håper blir en realitet. Halo 3 trenger noen future classix maps.. Hittil er det litt tamt.

Lenke til kommentar
Hva er det du har så imot store maps og infection, Boff3n? Irriterer meg over at du alltid skal være så pro.

 

Infections og store maps er gøy i blant med 16 folk, men sier ikke nei takk til små maps. :)

 

 

Jeg synes det er kjedelig, Valhalla er det eneste store mapet jeg virkelig liker, last resort funker til tider, sandtrap osv blir for stort og jævlig.

Liker trange maps, på tross av at jeg hater CCvåpen. Ang. infection kan jeg ikke si noe annet enn at det virkelig bare er "a shitload of bullcrap" og virkelig ikke hører hjemme i et annet sted enn ei søplebøtte.

Lenke til kommentar

Ja, utrolig irriterende med folk som vil spille ball eller king i lone wolf. I disse gametypene er det mye flaks. Har selv lvl 43 i lone wolf. Gjør det bra i slayer men kommer det ball eller king blir utfallet ren bingo. Hvorfor folk voter bort slayer på et map de ikke liker forstår jeg ikke. Resultatet blir jo da stort sett at man må spille ball eller king som vel de fleste mener er verre.

Lenke til kommentar
Hvorfor folk voter bort slayer på et map de ikke liker forstår jeg ikke.

At folk voter bort et map de ikke liker, er da ikke så vanskelig å forstå :hmm:

 

Altså, jeg syntes Crazy King og Oddball er to morsomme spillvarianter. Jeg mener da at din skill skal reflektere hvor god du er generelt og ikke bare i èn type gameplay (slayer, CTF, Oddball osv). At en er god i Oddball er da fint men det hadde ikke vært riktig å kun gå opp i skill i den spillvarianten man faktisk er dritgod i.

 

Jeg syntes absolutt ikke Oddball og Crazy King har ren bingoutfall. Jeg spiller faktisk mye mer taktisk på Oddball fremfor ren slayer i Lone Wolf. Man kan bare ikke ha skullen og tenke "oi, ok..hva gjør jeg nå". Man må sette opp en taktikk for å vinne Oddball. Samme gjelder Crazy King. Du må vurdere hvordan du skal ta over området på best mulig måte. Du må vurdere om det noe vits å gå til et område som er aktiv dersom du er langt unna. Kanskje det er best å ta en sjanse på at den flytter seg på et sted du står mens du venter. Kanske det er et sted som er bedre å skjule seg på i hotzonen. Alt dette må du faktisk tenke på hvis du skal ha noen sjans i disse spillvariantene.

 

Slayer for min del er: spill så godt du kan, gjør det du er god på og give'em hell.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Grunnen til folk veto slayer er fordi det tar for lang tid og di sier det tar lengre tid å ranke opp..

fack dem di spiller for rank og ikke fordi det er kjekkt...

 

Og HATER når folk veto shotty sniping ahh!! Bungie MÅ seriøst gi oss Team sniping fra Halo 2 igjen og ikke den stygge shotgunen..

 

Når jeg spiller Oddball tar jeg ballen og hopper rundt forbi eller bruker bubble shield og er inni den eller så går jeg inn til et hjørne og camper :p ja jeg er en av di jæklene

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Grunnen til folk veto slayer er fordi det tar for lang tid og di sier det tar lengre tid å ranke opp..

fack dem di spiller for rank og ikke fordi det er kjekkt...

 

Når jeg spiller Oddball tar jeg ballen og hopper rundt forbi eller bruker bubble shield og er inni den eller så går jeg inn til et hjørne og camper :p ja jeg er en av di jæklene

 

Oddball i snowbound ække sunt.

Lenke til kommentar

Ok, jeg ser at vi er uenige Goliath. Min erfaring er alle fall at i lone wolf på lvl 30+ at når folk voter et slayer game er det fordi de ikke liker mappet. Når vi da får ball eller king hører jeg gjerne stønning og sukking fra de samme folka. Dessuten er min erfaring at hver gang ball eller king kommer først, så blir det alltid votet bort. Dette forteller meg at de fleste ikke liker ball eller king i lone wolf.

 

Jeg er enige med deg i at man må ha strategier i både ball og king, men mitt poeng er at andre faktorer sånn som hvor man spawner, om andre tilfeldigvis liker å skyte på alle som ikke er nær hillen eller ballen osv, spiller en for stor rolle. Ball i lone wolf på lvl 40 varer normal i ca 2 minutter.

 

EDIT: og bare slik at jeg ikke blir misforstått: Jeg liker både ball og king i team games, bare ikke i lone wolf.

Endret av roolf
Lenke til kommentar
burde vel vere sån at vis du trykket foreksempel x så vetoa du mapen og vis du trykte y (eller ein annan knapp) så vetoa du moden.

selvsagt måtte det da gå an å vetoa begge også samtidig

(forstår dere?)

Det hadde vært bra ja. Har tenkt det samme. Det burde også ha vært mulig å vetoe enda en gang kanskje. Det hadde sikkert ikke blitt helt "rettferdig", men morsommere.

 

Jeg er enige med deg i at man må ha strategier i både ball og king, men mitt poeng er at andre faktorer sånn som hvor man spawner, om andre tilfeldigvis liker å skyte på alle som ikke er nær hillen eller ballen osv, spiller en for stor rolle. Ball i lone wolf på lvl 40 varer normal i ca 2 minutter.

Ja, jeg vil si at King of the Hill er basert mye på flaks. Hvor man spawner spesielt. Hvis man spawner nær en helt ny hill, da får man jo lette poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...