Gå til innhold

Hvilke spill skaffe seg?


Frederick_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, GoW og COD4 kommer ikke til Xboxen min i nærmeste framtid :p

Har nok av skytespill etc på pc`en :)

 

Tenker på Forza 2 og PGR 4. Er keen på Forza 2 pga simulator, men tenker at få spiller det online :(

Eller er det forsatt mange som gjør det?

Ganske stort online community i Forza, sjekk ut Forzamotorsport.net . Tror ikke du kommer til å slite med å finne folk online nei. :)
Lenke til kommentar
bare å vente til mandag da man skal kjøpe Xbox 360 , Skate og Forza 2 :D
Høres bra ut, håper du får glede av konsollen! :) Husk å la den få litt luft slik at den ikke overoppheter og får RROD (maskinvarefeil). Ikke så stort problem om du får RROD uansett, men greit å slippe unna :p MS gir deg tre års garanti på boksen, du får den hentet og levert på døra innenfor denne tidsperioden hvis det skulle skje noe galt med boksen din.

 

Men, den tid, den sorg. :p Skal sies at de boksene som selges nå er mye mindre sensitiv ovenfor varme da, sies det hvertfall, MS har gjort mye for å gjøre 360-en mere holdbar.

Lenke til kommentar
hehe. Stresser ikke over RROD, kommer den så kommer den. Kommer den ikke er jeg bare glad :)

 

Din holdning gjør meg glad. Det er akkurat en slik mentalitet som gjør X360 til det perfekte valg for deg. Om jeg får jeg lov vil jeg gjerne gi mine gratulasjoner til deg av valget av konsoll, og avsluttningsvis si at takket være Xbox Live har jeg selv gått til anskaffelse av en haug med spill jeg vanligvis ikke ville ha hatt interesse av, men som gjør seg utmerket som multiplayer underholdning.

 

For å holde meg nogenlunde til topic; Jeg har aldri prøvd Forza, men jeg kjøpte PGR4 og jeg må si at jeg koste meg med dette selv om jeg ikke kan fordra bilspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...